MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, november 21

Se mig i rutan?! Mohahaha

Satt & fnittrade lite, my pimp Ankie verkar känna mig rätt rejält vid det här laget och jupps här har du scenariot OM jag skulle vart med i bonde söker fru:

... jag skulle ha retat folk till vansinne när jag blev uttråkad´och stinker det djurpopo till råga på allt MY GOD & hade jag haft syrran i släptåg ja helvete, vi hade skapat intriger & tåtat ihop ngn fejkbråk (iaf från vår sida) så brudarna hade kutat som yra höns där medans vi iaktog hela speklaklet med diaboliska flin & bonden skulle vilja låsa in oss bland kreaturen.

Varpå jag snor traktorn & fyllekör hem efter en blöt afton på bygden...där vi skrämt resterande folk, blir nappad av polisen & sen (vi blev ju det en gång förr så...)...ja sen skulle sverige aldrig mer bli sig likt! Bönder skulle sätta upp varningslappar på stalldörrarna hahahaha... japps, helt sant!

Hm...och på din fråga om jag skulle ställa upp på något program...seriöst så finns det inte direkt något program där jag kan tänkas delta, ursh jag skulle få anfall på alla korkade jävlar som de trycker ihop, eller de där stropparslena med plastade hjärnor?! MY GOD...det är ju fan människomisshandel?!

Och som folket inte vore nog, så ska det näst intill alltid filmas när folk skiter eller duschar?! Ursäkta mig men...måste man verkligen fläka ut allt?! Ja, det jag möjligen skulle kunna sträcka mig till är väl att vara med i deal or no deal...det verkar smidigt, komma in & gissa siffror och få en väska stålars med sig hem.

FAST...jag skulle bli asförbannad om jag fick en spänn bara hahaha...skulle dänga Timell i skallen med väskjäveln & vråla att de fuskar allihop...de bara ljuuuuuger, svinskaft!

Jag tror inte jag är rumsren nog att tas in i filmsalonger där barn sitter med och tittar. Såg det där deal programet när det va en tjej som loosade varenda miljonväska & tog det soft...jag skulle vara så uppe i varv av förbannelse att jag troligen skulle bete mig som en rabiessmittad apa, för att vara ärlig hahaha.

Bobo & jag diskuterade förut att låsa in oss på BB & ställa till ett jävla liv, reta upp blondinerna så de grät och få killarna att trippa på tå av skräck, men risken finns att folk inte fattar att man driver skiten ur dem & sen blir man stämplad som psykfall i hela sverige. Känns inte så hett faktiskt och så när man har barn så måste man tänka sig för både en & fler gånger innan man utsätter sig för tv världen & dokusåpor, eller ja...jag tänker iaf så för media är inte så snälla alltid och barn har vänner & skola...så nä!

Jag ska nog hålla mig till skraplotter och bloggar hahaha...det känns som ett bra alternativ när jag tänker efter!

Och av ren irritation måste jag nämna att idag så har granarna övergått till att spika, men så klart börjar man vid 23 då?! Jävla ipekkon...imorgon ska jag gnälla asset ur led, sånt skit pallar jag inte med. Hemterror eller vad?!

8 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha, ha! DU ÄR underbar: och dessutom är du perfekt att ha med i TV!

Tänk dig följande scenario: helylle-Sverige sitter och förväntar sig en intetsägande lugn stund med Ingvar Oldsberg och "På Spåret" när du sitter med i en av vagnarna...knappt har programmet börjat innan du drar i tåten, skriker högt "Flen!" fast bilderna visar kaktusar och pyramider...ja, se'n fortsätter det hela i samma sköna stil tills du ger domaren fingret och kallar din medtävlare för ufo: vilken TV-dramatik!

Ring SVT, TV3 och TV4 - NU!

Samuel

tisdag, november 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

På spåret? PÅ SPÅRET, SAMUEL??? Är du från vettet karl *S*?!

Jag vill ju sitta i den nya vagnen då? Får man välja eller? Och vem pallar sitta där tror du?! Jag e ju hungrig jämt...kommer ju klaga på att de inte har en restaurangvagn & kliva ut fattar du väl hahahaha!!! Kommer fråga när de ska visa riktiga filmer istället för tågresor?!

tisdag, november 21, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

...men det är ju det som är MENINGEN: att du skall få psyk-bryt och spy galla över allt och alla HELA tiden...det här blir suveränt - jag ringer SVT direkt!

Förresten: vem vill du ha som bisittare - skall vi ta Bosse Ringholm eller Thomas Quick?

Samue

tisdag, november 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha... ja du vem ska jag välja? Risken e väl när man dänger till herr Quick så börjar han svamla om mord & pojkar & då kommer jag skrika peddojävlar ska DÖÖÖÖ, varpå jag klacka han i pannan!

Bosse? Bosse who? Lever den mannen? Shit han skulle ju skita ner sig innan man ens drar i snöret & sen skulle jag behöva slänga ut han för han stinker?! Han e ju som en stammande fisk på torra land?!
Nä tar psykosen isf!

tisdag, november 21, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Du är bara bäst: helt rätt image - med tanke på din nya karriär som TV-värsting - att välja en (event.) massmördare som bisittare!

Samuel

tisdag, november 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe...ja, jag gillar att leva farligt hahaha

onsdag, november 22, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Timell skulle jag drämt till även om jag vann en miljon. Förmodligen hotat hans unge också.
Sen har väl flera försökt att driva med BB men istället framstått som lika puckad som alla andra. Eller mer.
Nä, man ska nog akta sig för dokuskitet.

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Helt rätt Dog, tyvärr så existerar inte svarthumor hos media...det blir liksom inte bästsäljar nyheter då & då skulle man bli förbannad för de INTE hajade!

Och vem vet...man kanske kan bli smittad av dumhet i en docku att man BLIR pantad på riktigt *S*... och DET my friend vore ILLA!!!

torsdag, november 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home