MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, november 17

Min dag...mus i mitt eget hus

Idag har jag suttit i husarrest typ...började med att jag skulle ha lite hantverkare på besök och de har ju alltid så där sköna vi kommer cirkus mellan gryning och skymning på en höft, går det bra att apstirra i väggen tror du?
Ja, vad ska man säga när man vill ha saker fixade...det är bara sitta som en panelhöna och lyssna till om det kommer några fotsteg eller icke som närmar sig dörren.

Och mina sköna herrar har ju fått lusen avläst ett par gånger, så de är lite skrajsna att närma sig min vargkula, de lata jävla små otygen...jag har väntat i ett år på att få garderoberna fixade & utbytta. Ungefär i skymningen pinglar de i luren (men förfan...om de ska ringa i luren och annonsera att de kommer så hade ju jag kunnat spatsera omkring halva dan?! *muttermutter*)

Började listigt att smöra för dem, de fråga om hunden var hemma...nä hon mötte gud i våras & sedan dess har hon inte velat komma hem igen, så det är lugnt! Och bjöd på dricka...såså...när de började slappna av så smacka jag till & undra hur fan det kommer sig att jag ska behöva vänta ett freakin år innan de behagar att dyka upp?! Host & harkel så var det färdigkalasat..ja, vad skulle fixas...lägger en order på det där..jo men förfan, inga problem serrö ja...asså kan ju säkert fixa en helt ny oxå, dä ä lugnt!

Sen tog jag smartasset som i princip hånat mig sist och haft en sådan där...vafan vet kvinnohöns om saker å ting-blick och släpa med han till badrummet...ruskade på toastolen, kolla här... DEN ÄR FORTVARANDE LÖS och innan man däckar med hela toajäveln i arslet...har du något emot och fixa den? Tror en vattenläcka skulle vara poppis hos grannarna, eller va säger du?
Oj, ja herrejävlars...ja men det fixar vi serrö...bara lugn och fin!

Tänkte i mitt stilla sinne...lugn & fin...jag är för fan gravid och vem vet hur jävla fet man blir den här gången och en lös toastol gör mig fan inte lugn, ser ju snarare skräckscenarion om hur jag kravlar runt på golvet med toan på ryggen...vattnet sprutar och rätt va det är så sprängs toadörren upp av vattentrycket och ut forsar både jag & porslinet...amen vafan....det e ju skitfarligt ju!

Sen har jag lismat till mig lägre pris för högre hastighet på bredbandet, borde ge mig själv en oscar bara för jag kan kuttra loss deals via luren, jag är ju så charmig att jag rent av kunde fått en digitalbox eller fler om jag kuttrat lite mer AH...jag e bäst och under tiden har jag hunnit bli interjuvad både per mail och i telefon och höra av mig till försäkringskassan för jag slarvat bort lite papper...erkänn att jag är imponerande!

Kvinnohöns de kan... *S*

4 Comments:

Blogger Dead Dog Texture said...

Få mig för fan inte att börja skriva om hantverkare, lösa toastolar och totalskita i att komma på utsatt tid.
Och ett dåligt jävla jobb gör dom.

Jo det ska jag. Ska fan skriva om dom.

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha...ja, man kan ju strypa dem med skosnöret till slut, jävla synd att min rottis gick bort...hon gillade dem hahaha och de pinka ner sig varje gång av mighty big löve! 50kg rottis i skrevet måste vara njutning ;)

fredag, november 17, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Du är ta mig sjutton på gränsen till totalkaos: nej, det är jag som är då du återger episoden på ett sån't skönt kaotiskt vis!

Samuel

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

EY...jag e mer bohemiskt lagd *S* jag är KAOS...jag ska helst göra allt på en gång & snabbt ska det gå oxå!
Är känd som tornadon eller turbon... bara att välja, men ibland kallas jag pärlan *S*...aaah så det så!

fredag, november 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home