MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, november 17

Mössan är huvudsaken ;)












Att tänka på i vinter...

  • Har man ingen mössa så blir man förkyld
  • Blir man förkyld, så blir man hes
  • E man hes, så måste man viska
  • Den som viskar han ljuger
  • Ljuger man så åker man i fängelse
  • Åker man i fängelse så börjar man troligen att knarka
  • Knarkar man så dör man
  • Så glöm inte mössan för i helvete

Jupps...så är det, så tänk dig för noga innan du går ut

16 Comments:

Blogger Dead Dog Texture said...

Kan man få stopp på denna jävla karusell? Har precis åkt i finkan och känner redan ett starkt sug efter knark.

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...du skulle ha haft på dig mössan fattar du väl, så hade du sluppit allt!

Nu är det kört...nu har du fått skåda din framtid & inte fan ser den ljus ut!

fredag, november 17, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Har redan provat PSP, heroin och kör crack nu och allt känns bra igen.
Tror att allt ordnar sig.

fredag, november 17, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Men...det är ju mer än +10 grader ute nu - MÅSTE jag ha mössa då?

Samuel

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Dead dog t... det låter ju som du har kommit en bra bit på vägen *S*, blir säkert skitbra & såg att du kanske får en ny kompis i cellen så ni kan spela bandy eller vad det nu var hahaha.

Men säg mig en sak...smugglade du in en laptop eller stationär? Och vart fan då? Ja, inte får väl fångar ha data på inne cellen?!

Hmmm....jag har mina misstankar & scenarion här va *ASG*

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

daah...skriver ju som värsta babben...inne på cellen heter det!

Anyway...Ja Samuel du måste ha mössa, men nu är det ju inte sagt vilken typ, så har du kvar hatten från någon kräftskiva eller så...MMMM där ser du, man måste TÄNKA (och men varm skalle har man fina tankar)...kreativa lösningar är alltid bäst!

fredag, november 17, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Vänta, kom just på att jag alltid har min hjälm: det borde väl räcka?!

Darth V.

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Se där...keep it comming...nu boostas bloggen upp med inlägg *S*.
Ja, jag tänkte faktiskt på din bild där...men eftersom du inte nämde den så tänkte jag att du kanske bara hade på dig den när du sov :P

fredag, november 17, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

..va'?...syns det att jag sover?!

Darth

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hört rykten om det, kallas för det surroundsystem i folkmun.
Sätter man på sig en hjälm så får man liksom den effekten och om man inte lyssnar så noga så låter det mest som någon snarkar *S*

fredag, november 17, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Jag fick ha dator med mig in. Det är så jag beställt allt knark. Billy Butt fick också ha dator.

Får metadon nu. Hoppas att jag kan ta mig ur mitt missbruk även om jag nu varit fast ett tag.

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Så du e någon lyxlirare mao? Hmm...coolt, du...kan du fixa en het bil åt mig, du vet så där på sidan om?!
Du kan väl hacka eller? Ja, tro inte att jag pyntar eller så kan jag erbjuda Dragans Protection program i utbyte, men bilen ska va i milleklassen & snabb som fan!

Billy Butt?! Äh sånna gamlingar har jag inget utbyte utav & han smuggla väl med snokaen kan tänkas!

fredag, november 17, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Tror inte att det är ovanligt att inspärrade får ha dator. Peddogubbar har kanske lite svårare för att få tillgång. Eller dom som begått databrott rent allmänt.
Eller så är det bara jag och Billy som fått det. Blev benådad för gott uppförande och blivit sjukligt religös istället.

lördag, november 18, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eeeey... e det pastorn jag snackar med nu eller..naah nu skräms du!?! Peddogubbar ska ju ändå kapas, så varför ska de ha data?! Bättre att ge till navkaps-gängen istället *S* & andra småkriminella!

lördag, november 18, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

*Kluck* *skriii* *ha ha ha ha*
*asgarv* *torkar tårarna*
Måste få mål på tangenten nu..vänta..
Alltså draganförsäkringar ååssåvidare..ha ha ha :o)))))

måndag, november 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehehe...ja du vet ju min fantasi, eller hur *S*

tisdag, november 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home