MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, november 15

hehe one more...

Jahapps ja, nu har jag gjort en till blogg då...en som enbart kommer vara en mamma blogg eftersom jag funderat på det så pass länge och har såååå mycket att klottra om det ämnet och vill inte att min puppyass ska förvandlas till ett sådant ställe hehe!

Så därför hänvisar jag de som vill läsa om sånna saker att ta sig ett kliv över till den sidan istället, så får jag ha mitt fräshål som det är ;)

Döpte den så klart till I did it again, eftersom det är just precis vad jag har gjort ju!
http://redangel-bellytales.blogspot.com/ <- Där har du den länken

5 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Vad kreativ och duktig du är!

Tror det kan vara bra att (ibland) dela upp olika ämnen - något jag aldrig gör då min hjärna alltid är ett virr-varr...!

Samuel

onsdag, november 15, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* tycker du?!
Ja, eftersom det blir så mkt funderingar om det ämnet så vill jag nog ha det så istället och eftersom jag kommer avverka nu vs. då graviditeten
:P har ju redan bränt av 5 inlägg innan blogger hakade upp sig en sväng & jag har ju "material" klart. Har ju lite saker som irriterar mig från förr som kommer ploppa upp nu! Terapi helt enkelt :D

onsdag, november 15, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

iofs kan jag inte tänka mig att du blir en tråkig mamma berättar om bebben , men bra ide ändå att dela upp det, tror jag.
;-)

måndag, november 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja...jag vill ju inte beblandas med andra puttinutt sidor som är så där överdådigt urgulliga att kräkreflexen nästan spontant drar igång. Visst barn är söta, men vissa föräldrar är ju kapade rätt av hahaha!

Sett/läst många som uppenbarligen lever i att en fis är ett mirakel, ungen kan nå stortån HALLELUJA så frammåt han är & sånt crap...då kan jag lika gärna ha sminktips på min sida & utnämna mig till faschionista eller nått.

Inte för jag e bitch, men vafan... jag landar inte på skallen & börjar jollra av glädje för minsta lilla *S* jag har större förväntningar än så på mina små avkommor hahaha...de ska ju ta över världen *asg* eller hur det nu var!

tisdag, november 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

söndag, november 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home