MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, november 10

Nä nu jävlars...

Okej...då har jag slutligen slängt in en tråd på aftonbladets forum om det här med vi stackars "sjuka" smalisar som skrämmer unga flickor och vi är oxå hjärntvättade från modebranchen läste jag!

Ja, visst...jag är en hjärntvättad liten smalis som älskar röd mjölk, feta biffar med massor av sås, gärna med potatisgratäng gjord på grädde så klart...mina värden är på topp...men sure!

Så...har du något att lägga till i debatten, gör det gärna...vad du än anser och hur fet eller smal du än är, så lägg din syn på det hela!

här hittar du dit http://forum.aftonbladet.se/forum.jspa?forumID=99
och...ni kan ju sniffa er till rubriken, går inte att missa direkt: Undervikt=sjuka ideal?! av redangel.

Ska bli intressant att läsa vad som sker, med tanke på andra trådar jag sett där...kommer lägga mitt veto här och där har jag en känsla av, för jag är inte den som e den!