MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, november 6

Pimp my Baby Ride?!

Å herre gud, jag började asgarva när jag läste ett inlägg i den här bloggen (inlägget Barnets vagn gick ej att länka exakt). Men dilemmat med val av vagn till babyn...

Happs, här funderade man seriöst på att damma av den där riden modell 95:an...men hepps?! Kan man bli mobbad för det nu oxå?! Måste man ha en inbyggd DVD, trådlöst nät, utfällbart skötbord och kromade navkapslar eller?!
Hur många tum ska däcken vara?! Pfft...vafan...är en vagn inte bara en vagn längre?! Dom är och var lika satdyra...och syrran har en nyare årsmodell som fan brakade samman, punka i däcken och stötgrejset pajka ur, nedfällbara handtaget pajka loss någon månad efter inköpet?!

Hmm..jag kanske ska sätta in en bärbar DVD, en laptop med...viktigt att lära sig saker tidigt, har ju sett hur de gör på PIMP MY RIDE, så kanske syr om fodret liksom...hittar coola spinnfälgar som jag nitar fast, breda däck kanske är att föredra om man ska springa...ja med bilar så ska det vara så för få bra väghållning i höga hastigheter?!

Kanske kapar av de främre hjulen och svetsar om så jag bara har ett där framme, sprayar om "karossen"...sätter lite coola nitar eller något shit för det ska se ballare ut?! Ehum...eller...PFFFFT...kanske helt enkelt rammar den jävel som vågar öppna käften hahaha, kör med hårspray & tändare...blasta nyllet av den som tycker något illa?!

Folk är ju banne mig hysteriska när det gäller babyprylar?! Och prissättningen har börjat balla ur rejält, köpte min för 10.000, syrran pynta lika mycket några år senare...men nu kan man ju köpa vagn för 25 papp om man så önskar?!

Men något som är säkert är...en nappflaska med döskallar är på listan. Jag är tvärsäker på att det blir en tjej denna gång...men döskallar och lite flames är...coolt! Så napphållaren kommer ha flames, man skulle nästan kunna tro att jag är en raggare....men jag gillar flames. Och just nu dansar hormonerna sin vals med en...och tro på fan, jag spanar på ROSA?! ME?! PINK??? Ja, nu är det illa....hur ska det här gå?! Fluffiga små rosa saker kommer invadera mitt hem inom en snar framtid!

Och japps, det är väl lite orsaken varför jag inte haft ork att klottra i bloggen heller...im fuckd by a duck, trött och seg i skallen, aggro som fan...kan kapa skallar hur lätt som helst, därav misstänker jag att jag har en liten trontagerska på G.

Men grabben var jag blid som fan...grina om någon titta snett på en kattunge, typ. Den här gången kickar jag ass om någon kolla snett på en kisse hahaha, ja det är inte lätt må jag då säga. Men den här gången mår jag bra som fan, sist genomled jag illamåendets vara och icke vara...