MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, oktober 25

´Nätshoppa...kanske klappar?!

Å vad jag älskar roliga saker & nu har jag hittat den perfekta raggtröjan för alla gayflickor där ute, lite humor...lite snusk, ja man kan ju inte missa meddelandet direkt!

Har hittat den ultimata julklappen till syrran...eller hela 2 stycken...ah, och några kul till...rent av kan brorsan få en sköning han med. Men syrran kan behöva en av dessa tröjor redan till helgen då hon ska ut å ragga flickor *S*, eller lesbiska flickor kanske inte alls har sån humor?

Hmm...men syrran älskade mina förslag jag mailat henne:

Men jag funderar på rita upp en egen åt henne istället...med dagens teknik så kan man ju köpa skrivarpapper som har "stryk-på" effekt och textilpennor, för jag tyckte texterna var coola men inte bilderna.

Ska nog testa att rita upp en ballare mus...en sexuellt frustrerad bäver istället för något som snarare ser ut som en skogsmulle logga. Ska man, så ska man göra det ordentligt och syrran har ju iaf SAMMA sjuka humor som jag.

Så aaah...imorgon ska jag allt kolla runt lite på stan vad man kan fixa till i ett naffs, syrran e ju singel och söker ragg hahaha...så jag kan ju bli lesbian matchmaker MOHAHAHA, jag har ju redan fått se vad hon söker för typer. Undrar HUR uppenbart det blir om jag sätter hennes telefonnummer på tröjan?! Och...vilka som kommer ringa?! AHAHAHA...stackars henne...