MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, oktober 15

Lesbian dateingservice...

Japps, då har man avancerat till att bli det...syrran är på nya betesmarker och luren har gått het, det verkar ju uppenbarligen jobbigare att vara lesbian än straight...allt ska analyseras i minsta detalj.
Och jag har vart på undercouver mission, spanat in hennes ragg och gett min dom av det hela, hur fan man nu bedömer en kvinna åt en kvinna *S* men kriterierna är väl den samma typ!
Fan jag kan bli rådgivare i dejtingbranchen...spela roll vilket kön, mina analyser är kompletta och sakliga, slår sällan fel.

Söstra analyserade lilltån och hårstrån ang. sin nya dejt...så man blev tvingad att besvara och betänka, min eminenta analys var att bruden i fråga 1. Antingen inte var så gay eller 2. Ville vara kompis, det berömda stadiet man INTE vill vara med om när man söker nått att sänka under täcket.

Efter de 118 samtalen på dygnets alla timmar fick jag slutligen nog av tramsandet och sa att nu för fan får du ta flickebarnet för håret och fråga rakt på sak...finns inget värre än detta att smyga runt med frågor...jag gillar raka rör & inget annat...så sagt å gjort...svaret blev som jag anat...kompis! SÅ var det med den saken eller?

Nä, sösta mi är en ältare utan dess like...men förfan vad jobbigt...jag är väl mer manlig i sinnet, för ältande kan göra mig galen, när folk sätter igång med sånt så bara...näe...nu räcker det, TA DIG SAMMAN!!!

Och i hennes värld så måste det ju vara superjobbigt, med tanke på att brudar analyserar stavelser i regel, så fatta en dejt där...det kan innebära månaders tankar sen...bryta ner en fika till beståndsdelar *S*...är det bara jag som ser vart det brakar hän?! hahaha...båda tänker & grubblar, hur fan får de till det? Å ett bråk...eller PMS...mohahaha....vilken soppa!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Som kille så finns det en fin fördel med att ha en syster som gillar tjejer. Vi kan dregla åt samma brudar *S*
Sen av någon konstig anledning så är det inte lika jobbigt när man får träffa hennes flickvän som det skulle vara om hon var straight och drog hem en kille. Knepigt det där.

tisdag, oktober 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Japps...men jag ser inga fördelar att bli indragen i det, ser liksom inte attraktionen & kåtslaget där...ge mig en karl & voila, då kan man börja dregla hahaha..eller ja, om det är min typ då rå.

Titts and ass e inte riktigt min grej, men "hammare" & kavaj *S*...yeah baby...now we´re talkin ;)

onsdag, oktober 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home