MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, oktober 14

Klottrish...


Bild från sommaren, ute i Tyresö någonstans...

Ibland känns det som det är det enda man gör är att sortera, organisera, skriva och laga mat?! My god man kan tröttna på det, då var det grymt skönt när syrran ville ha råd om en klippning & hon hade haffat min frisör, en underbar människa som verkligen kan kalla sig det (...inte som vissa klåpare som tar hutlöst betalt & hackar upp allt) så när vi gått igenom & styrt upp vad som skulle göras...så bjuppar han på en tur i massagestolen.

Där låg man & kved, utstötte små lustiga ljud...varenda mörbultad muskel fick sig en omgång & sonen var med skratta gott åt mamsen som guppade & lät.
Hans hårda dom:
-Du låter som ett mongo & du ska bara veta hur du ser ut hahaha!
-Tss...du ska bara veta hur skönt det är...åh herre gud, nu knådar den rumpan (följt av ett asgarv).

Hade ingen aning om att den skulle knåda häcken på en & klämma vaderna...när jag slutligen tyckte att jag var färdigmasserad så snurrade ögonen, fan...nästan bättre än sex det där! Funderar på göra intjack och släpa hem den där fotöljen...gud vad lycklig man skulle vara då, bara sitta och bli knådad....skulle inte släppa stolen ur sikte!

Har äntligen kommit mig för att rensa ur skåpen på onödiga attiraljer, porslin och annat crap man samlat på sig och bara packat ner i banankartongerna och skyfflat runt år efter år. Undrar vad som felas hos en?!
Eller ja, felas å felas...det är ju fula saker man fått i present eller ärvt som man inte haft hjärta att hiva ut, utan låtit de samla damm under årens lopp. Men nu...hehe hitta ett ställe som säljer pryttlar, så nu ryker även gardiner & kastruller all världens väg. Hellre några enkronor i fickan än pryttlar i skåpen!

Är återigen inne i tankarna...å shitt, tänk att slänga in en bomb här & börja om från början?! Skulle inte det vara roligt?! Fan vet vad som slår till i skallen på en, men ibland känner man verkligen för att börja om från början, köpa in nya möbler. Fast jag har ju redan bytt 2 soffbord det här året *S*...och införskaffat två snygga fotöljer, vad mer...ah mina fina nya gardiner, och småstuff, skaffat blommor som KORS I TAKET överlevt?! Lik förbannat är det nått som inte stämmer?! Eller så är det bara jag som inte stämmer hahaha...den möjligheten finns ju också!

Jag vill byta golv...mmm...men ju mer jag tänker på det, desto jobbigare låter det. Gjort det förr och känner inte för att bryta naglarna igen helt enkelt. Och rent av slipa upp golvet i vardagsrummet och mörka ner färgen på dem, fan det skulle bli jäkligt hett egentligen?!

Det måste bero på hösten, då är man hemma länge nog för att skåda hörn och vinklar, komma på storslagna planer om vad man kan göra, men som bekant...finfina tankar...men mnjaa jag orkar nog inte just nu hehe! Men har i alla fall en liten gubbe som ska tapetsera om i min blivande ateljé, har rensat bland penslar, färger och dukar...så jag har börjat skissa upp på några nya alster som ska målas upp inom en snar framtid (gärna innan det blir för kallt ute...tänkt kunna vädra ut ångorna utan att dö)

Ja men just det, har blivit nyttigare också...börjat käka frukt, hittat nya exotiska frukter som jag ännu inte är allergisk mot, fan vad skönt och vad fräscht det känns att återigen kunna knapra på något sött som INTE är godis hehe.

Har vart fokuserad på annat så jobbet med den nya hemsidan ligger på on hold listan, herre gud ibland kan jag konsten att ta mig vatten över huvudet & som sagt har ett annat skrivjobb på sidan om så det känns som det enda jag gör är att skriva, skita och sova...hahaha snygg kombination med S där!

Mmm..så det var en urbota urtråkig uppdatering bara för att jag ska ha en, så ni vet att jag lever någonstans bakom kabeltrasslet och rasslet! Fyfan, så jävla lat man kan vara ibland, ska se om jag lyckas fixa till lite bilder, men prioriteringen är ju...lowest of the low just nu!

Jag e en höst-hänga-läpp, ingen sol i sikte och vips så var energin nere i lilltån igen...GE MIG SOOOL, GE MIG EN RESA...pronto tack!