MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, september 28

the butcher boyz...

Man upphör sällan att förvånas över folks idioti och mysko saker som man nu kan finna roande, som det glada städgänget som näckade bland kadaver...seriöst, har man verkligen så tråkigt på jobbet att man näckar?!

Och bland lik?! Mohaha...fyfan vilka äcklon...ska det vara nya chipendales eller? Borås Cleanest Butcher Boys visa ballen?! Vill man skåda spektaklet så klick här ...inte för det var mycket att skåda, några blekfisar med suddade nyllen *S*. Fan vad pinsamt och bli känd för det...grabbsen som näcka i slakthuset?! Mohaha...vilken referens till framtida jobb det måste vara!

Men jaja...hobbys ska man väl ha & roliga fritidsintressen...men att näcka med döda djur skulle jag dock inte räkna in som min hobby.

Ouff, har inte haft tid att ens klottra här...är hundvakt åt en icke rumsren liten puppy och hennes mor, fy satan säger jag bara vad det lilla otyget hunnit med! Så när ägaren ska hämta upp sina djur så ska jag smälla matskålarna i skallen på henne, för hade jag vetat att jag skulle haft pissorama här, så skulle jag avböjt direkt.

Jorå...little pinkish har addat ett helt nytt arbete åt en och lite tårfyllda ögonblick av ilska, nu mer är man miss klorin...och en räkning på kemtvätt kommer att levereras, nya madrasser, samt ett stycke förstörd mobil...det var icke en billig historia det här.

Satan i gatan...och imorse flydde tydligen puppyn ut genom dörren när sonen stack till plugget...tänkte inte mer på det, precis när jag började fundera på vad det lilla pinkande spektaklet var...så plinga det på dörren?! En granne hade hittat smulan ute i porten??? My god vilken hjärtattack jag fick, tänk om nån hade tagit henne?! Hur fan förklarar man det sen?! Jo...valpen...ehum.. ja en morgon försvann den upp i rök?! Helvete hjärtat höll på trilla ur kroppen när man tänkte på vad som kunde ha hänt?! Och hennes korkade mor saknade tydligen inte sin odåga alls, för inte ett pip eller att hon ens letade efter henne?!

Oki...eftersom mamsen är min gamla voffs så vet jag hur tokig hon är, kommer aldrig glömma när jag kom hem från jobbet...upptäcker i min fasa att hundfan tuggat i sig en karta alvedon, en karta p piller och ett halvt paket cigg samt...choklad samt ansat en blomma och skvätt ut jord?! Från den dagen lämnades hon inte ett ögonblick själv...konstigt nog blev hon inte sjuk eller dog av det hela.

Verkar mer som hundfan hade ett PMS anfall utan dess like *S*...så japps, man behövde kanske inte oroa sig för eventuella valpar på ett tag...hon va ju proppad med hormoner, säkert hög på nikotin och tog väl alvedon för att landa...hade väl hoppats på att plantan var knark kanske...vad vet man vad hundar tänker och inte?! Och sen så trösta hon sig med lite kexchoklad...fan, det är en riktig kvinna den där hunden...skogstokig hahahaha!!!

Så...imorgon blir jag befriad från pisslisan och big mama...fan vad skönt, man slipper vaka som en hök & kan nog glädja ägarinnan med att valpfan är näst intill rumsren nu pga min stenhårda träning...INGEN PISSAR OSTRAFFAT PÅ MIN MATTA, hell no...toalett träningen inleddes med omedelbar verkan!!! Måste sett ut som en idiot...andan i halsen och kläder påkastade i panik, för man skulle hinna med att få ut lillan innan hon fick ut sitt shit!

Nu är jag tacksam att jag inte köpte valp av den kossan...förfan, rumsren är det minsta krav jag har om jag ska ta in en odåga...så klart...små olyckor kan hända...men denna djävul...grrr...inget är bättre än en äkta matta uppenbarligen!

Så japps...gissa vem som sitter & klottrar med pisslisa i famnen om inte...mmm JAG! Så nu ska jag ut och rent av kanske man får vakna upp UTAN att bli slickad i ögat, biten i örat och pruttad på...fyfan vilken tortyr man utsätter sig för!!!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hur man gör sig av med hunden:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,896774,00.html

söndag, oktober 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

Tjena Jack, hundarna var lånade "hundvakt" du vet...så behöver icke fundera mer än när ägaren kommer tillbaka från resan ;) och WHY man e så snäll!

å tyvärr...halv länk, så nada innehåll då...så vettefan va man kan göra, men har många fina tankar själv MOHAHAHA

måndag, oktober 02, 2006  
Anonymous Anonym said...

När du blivit av med byrackan men ändå trots din ilska och frustration känner en liten saknad så finns det en lösning. pOpO pEnTAaGRamkiLLer (registered trademark)! Jag pissar på mattan, näckar för lik, äter dina cigg och alvedon, sitter i knät när du bloggar, springer bort (men bara till trapphuset) och hårar ner där det inte behövs. Call me! *S*

torsdag, oktober 05, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG* popo...är det du?! Jo jag vet att du gillar att bli kängad & sen på med cuffsen vid elementet för lite finlänsk tortyr, men jag sa att den servicen kostar pengar!

Så återigen...kolla saldot & ge mig en siffra att arbeta med, så ska vi allt se om du blir en finfin knähund eller icke ;)

Spank you verry mutch for the offer ;)

fredag, oktober 06, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home