MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, september 24

Boys are stupid, lets throw rocks at them...

Mmm...så är det ibland. Drog en repa förbi mitt kära spraydate i ren tristess för att spana in vilka nötter som fått fötter, det slår sällan fel där...alltid ett offer som vill smaka på mina fötter.

Inatt var det en fjant...lovar att det var fejkkonto med någon buttuggly bild så man kan trilla baklänges av skräck. Och vad skriver fjanten mån tro?! Jo att han självfallet är oskuld och skulle vilja ha lite hjälp att bli man, haft ett traumaliv och blattarattaraaa...

Hm...börjar fundera på om min sida ser ut som röda korsets freakin sperma samlare?! Står jag med en jävla bössa eller??

Men shittyshit, seriöst...VEM är så efterbliven att man tror sig kunna få napp på sådana små menlösa mess?! Och självfallet haglade komplimangerna...som om det skulle få en på ett blidare humör mohaha, så japps...charmig som jag brukar vara när ipekkon anfaller så brände jag av en sån där sköning som antingen kommer få han att hamna på trauma akuten då han plötsligt beslöt sig för bli man med dammsugaren eller så kommer fjanten att garva sig lila!

Allt eller inget...stekpanna på skalleponken är nog det enda som hjälper! Och nej, det är inte den första blida oskulden som trott sig hittat den givande lilla donnan, hon som ska förvandla honom till...ehum ja man eller mus, vettefan!

*S* Det är sååå roande ibland att läsa mess, även om man ibland bara känner för att hulka över dumheterna som utdelas på löpande band.

Har killar hjärnor när de kliver in där? Eller slutar det fungera då de inser att det finns en massa titts and ass där ute?! Och de som plötsligt blir smygrunkande Hasse som glatt skickar svårt perverterade mess...undrar egentligen hur en sån är i vardagen?! Säkert en förtryckt liten fjant som ser sitt tillfälle att leka häftig på nätet!

Slutar aldrig förvånas...finns det riktiga snubbar där ute, eller är de alla lätt skakade och störda?
Fan vad kul det skulle vara att se folks miner, när de läser mess...nu tänker jag mer på dem jag drivit med, som jag berättat tidigare (i belive).

Hörde i tvättstugan idag...de efterlyste oxå normala snubbar, utan emotionella skador och som kanske kan klara av att vara ärliga en sväng...det verkar vara unikt att hitta något vettigt!

Eller unikt...har väl hittat något som verkar vettigt sedan en längre tid (me hemish) än så länge verka han normal typ, så jag kanske har haft lite tur och kräsenheten är inte av ondo. Men jag har redan hittat små sprickor i fasaden *S*...dom kanske jag tar och analyserar vid ett senare tillfälle, eller om jag blir förbannad...för det är väl då man klottra en massa stuff hehehe! För nog har han retat upp mig ett par gånger redan, men jag skyller på mitt temperament som blossa upp på två röda!

Nattinatt be back lejter