MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, september 11

Biler, bara bilder...

Men så irriterande, skulle fixa en slideshow...så kom mitt eminenta ps på att nehe du det kan du pinka ner dig & glömma serrö...så jaha ja...askul, kan inte klippa till det i lagom stora filer & fibbla som vanligt!

Men tänkte bomba loss lite bilder ändå :) men en slideshow hade vart coolare så klart *mutter*

Den här bilden heter: Mus i brallan, mus på brallan

Här är bilden vi kallar: Koppla musen, det är för fan fredag...


Den här heter kom så snurrar vi, passa dig för popo spaden...


Den här kallar jag: Wanna be mine?? Ouff me love you long time mistah

Och det e liten som jag funderar på ska få ingå i min familj framöver, inte säker...men jag tror det blir så trots allt. Små söta tassar...bara det som man saknar nu :) haft min lilla sorgetid efter min big mama attack dog, så aaah...kanske det kanske!

8 Comments:

Blogger Chribbe said...

Men vilken söt mus du har. Jättefin. En sån mus vill man ju bara gulla med och klappa så fort man ser den. Musen såg så viril och spänstig ut också. Redo att bli kärleksfullt smekt. Härlig mus. Har den nåt namn? Jag har en boaorm hemma. Den skulle nog allt vilja träffa din mus, men då skulle nog din mus få det blött värre. För min boaorm skulle äta upp din mus, och jag kan tänka mig att det är blött där i magen. Boaormar gillar möss. Visste du det? Hej hej!
/Steve Irwin

tisdag, september 12, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG* Du är ju fan ta mig störd mannen...vet du att boaormar kan slå knut på sig själva? Sen blir de blålila och svullnar upp...då är det snarare en mupp!

Ha det najs & hoppas det löste sig med layouten!

tisdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag skulle kunna skriva nåt plumpt och/eller ekivokt ang. anspelningarna, men det blev så genomskinligt att jag avstod...det jag blev mest exalterad över var att det tydligen finns halsband eller sele för möss... :)

punkmummel

onsdag, september 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Japps mumlish, sonen fick det å massa annat som finns på bilderna av en vän till mig. Jag skratta så jag dog när jag såg sele med kopplet...och tro mig, att få in en dvärghamster i det där...är som att hmm...jaa du det GÅR helt enkelt inte, som bilden visar.

En ring ska va till halsen & en under magen...men bägge hamna runt magen, syrran fick plåta medans jag skratta & kämpade förtvivlat. Vad de hittar på för att få konsumeter att trilla dit!

onsdag, september 13, 2006  
Blogger Chribbe said...

Jag testade ditt förslag. Nu är min boaorm jättesvullen och dubbelt så stor Men svullnaden vill inte gå ner. Vad göra? Ska jag mata den med en mus? Hjälper det? Eller finns det andra sätt att lätta på trycket så den blir sig själv igen?
/Steve Irwin

onsdag, september 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

Låt den klappa en stingrocka...tror det hjälper faktiskt, läste om det här om dagen, ska tydligen vara väldans effektivt ;)

Trodde du gilla stora saker, men nähe...helst sma det väl va så litet att man kan locka med socker å pincett?! Dax för dig att läsa lite glossy magasin kanske, där står det en massa saker!

onsdag, september 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker vi koncentrerar oss mindre på era "husdjur" och mer på DEN SÖTASTE HUNDVALPEN JAG SETT I HELA MITT LIV!!!! JESUS!!!

torsdag, september 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe...visst e den söt Nisse...kanske kanske att den blir min, har inte kunnat bestämma mig än, men lätt sugen faktiskt.

torsdag, september 14, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home