MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, september 10

meeh...

Fan, skulle ju krama syrrans ass...snörvla lite & få vara så där ynklig som på film..., så har hon korvat till sig över hela sängen. Risken e väl man får en knock istället...så jag slözappade på teven...sen när det var lika kul som att köra ett häftstift i pannan övergick jag till sektionen dowloads..bläddra lite där, men aaah...näääh

Så enkelt gick det att vända dygnet eller NOT. Fyfan va lat man är...sheit. Så fibblade runt lite bland bloggar istället, övergav min kära al bundypose och började filosofiera. Inser att nu jävlars är det snart dax att infiltrera PRO, ta sin plats bland senilsnören och käppviftare.

Jag e fan senil...säkert alzheimers...mmm...jorå, traumaakuten är nära vill jag lova! Och efter min kära läkare yppade ordet förtidspension...haja själva, det e fan kört *S*...det e bara att raffsa i badrummet efter en engångshyvel och börja karva upp ådrorna, lägga sig ner & tvärdö!

En blå bic trippel razor superduper hårfjärmare (eller vad fan det nu är) kommer bli mitt sista minne här i livet, min kalla kompis i nöden!

Har ett minne som...som...hm...det har jag visst glömt hahaha, men anyway varför kan man minnas sjuka saker, men att hitta en nyckel är ett enigma...? Och för att inte tala om alla eminenta inlägg jag tänkt sprinkla ut över min blogg som godis, men nähe...när man sätter sig så går skalleponken på autopilot och en dräggelsträng kan anas i mungipan. Jaja....klottra gör jag väl ändå, men...grejer som jag tänkt klottra försvinner!

Har man ett svart hål i pannan? Hmm? Nej...jag tänkte inte färga grå slingor nu & smacka på mig colabottnar för att irra runt på motorvägen i nattsärken *S*...men jag måste få leka drama, min rätt i natt!

Och förresten...vad fan är det med förrymda pensionärer och motorvägar??? Får de in låten born to be wild i skallen plötslig av sina maxade hörselapparater och sen likt zombies travar de dit?! Seriöst?! WTF...den här sommaren har syrran och jag hittat TVÅ...fatta HELA TVÅ förvirrade gamlingar på motorvägen, en gubbe och en gumma?! Running on the higway...?! Eller springa är att överdriva...men ändå, plötsligt kommer de där?!

Eller är det en PR kupp kanske i valtider... de släpper ut kärringar & gubbar på vägarna, för att sedan plåtas i skvallerbladet med texten " Vi gör allt för att din farfar ska få det bättre"?! "Liggsårens tid är över, gratis plåster till hemmen"?? "Du kommer aldrig att hitta granny på motorvägen, rösta på oss"?! Eller kanske ett nytt koncept... "Vi har drastiska åtgärder för att minska kötider inom äldrevården, vi löser det snabbare än du hinner säga DHL"?!

Och för att inte tala om den gråtande gamla kvinnan jag hitta på gården...hon snacka utrikiska men...är det kanske ett nytt tag om invandrar politiken? Nu släpper vi ut folk från migrationsverket, barackerna står tomma? Vi kör dem till ett område och dumpar dem, korta behandlingstider i ärenden kan nu komma att väntas?! Eller...kanske..en plan för yngre att bli vän med en pensio? Adoptera en granny?! Jaa...det snackas ju så mycket om intregrering å sånt *ASG*...kan ju vara en ny form av det?!

Mina teorier är ändlösa...precis som jag är sömnlös...eller kanske just därför hahaha...men hell, lätt slagen av en socka är jag...släng av minnesförluster, ska sitta som en fjant med anteckningsbok och klottra ner helt galna minnesanteckningar som jag sedan kommer få huvudvärk av att lösa! Se där, jag har alltid en lösning i bakfickan...hoppet är inte ute för mig...i´ll be back MOHAHAHA

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vafan, tog inte alls upp hela sängen.

Du är sämst

söndag, september 10, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha...det gjorde du visst det...krullat ihop dig i mitten när jag kika in, så du VILL kramas..mohahaha next time baby next time...då jävlars ska vi kramas *S*!

söndag, september 10, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home