MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, september 4

I hate you so mutch right now...hyllning till mina grannar!

Det här var jag i helgen...jag älskade mina grannar då! Så enormt förtjust i dem så det fanns inte! De var så söta att man ville grilla upp dem, göra spett av dem...bara så där

Så här drömde jag om mina grannar i helgen, jag ville att de skulle veta att närsomhelst kunde jag dyka upp bakom dem & cutta dem i bitar...mmm....så kan det gå. De skulle inte ens märka när jag fasadklättrade upp till dem & återtog rättvisan, de små svinen.

Så här sken månen på mig när jag fått mitt utbrott...det var jag & mystiken...varför kanske ni undrar?! För att

1. det stinker fortfarande lätt hundpiss i hissen...sanering kan behövas.

2. Ungjävlar åker moppar & crossar på innergården så det ekar.

3. De eldade upp garaget igen. Kommer aldrig våga ha en bil där

4. En jävla idiot låste ut sin hund på balkongen...som ylade fram till 4 på morgonen. Jag skrek... men vad hjälpte det? Vem ringer man då? Doggbusters eller?

5. När man äntligen somnat så...kl.06.01 drog ett jävla billarm igång...som tjöt i timmar utan att någon efterbliven jävel kunde trycka av det

Ja...ibland älskar jag världen & vill absolut inte bo i en fet jävla villa vid vattnet, där det enda som kan störa mina vibbar är en ankjävel & de facto att jag självfallet kommer äga minst ett gevär & öva prickskytte om jag så önskar!

Sug på den din djurvän *S*

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mina grannar är tysta och luktar trevligt. Det är tur för dom för ibland så..

Fotnot: Att lägga upp bilder på Xena Warrior Princess kan leda till bröllop direkt. Passa dig! *S*

måndag, september 04, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...ja tänka sig, då har du inte sett mig i trikåer hahaha...bara det skulle få dig att dö!

måndag, september 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home