MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, augusti 29

Tar mark under fötterna...

Så efter allt, så landar man slutligen...lagom död efter ha försökt korva ihop sig & sno lite sömn... alla vet ju huuur skönt det är att sova på flyget, hur man än knöglar sig så hittar man sällan sin spotte & är man lite smålång så där, så har man inga knäskålar kvar heller!

Ah, just det...hade en så oskön liten steward som gett sig fan på att inte låta mig sno lite skönhetssömn, han hade nog vaknat på fel sida av atlanten misstänker jag. Varenda gång jag la mig till rätta, så la han sitt arsle i fejan på mig...eller peta på mig?! Men för faan...har ju BÄLTE på, slutna ögon?! Vad är problemet??? Konstigt nog var det bara han som skulle "stöta emot" en, de övriga 3 fladdra förbi smidigt! Uppenbarligen störde han sig på att jag sov & att han jobbade!

Väl på fast mark lyckades jag lokalisera min väska...och för en gångs skull var den med på rätt plan (vill minnas marocko & svordommar om hur de kunde skicka väskan till holland). Och vad är det för amatörer som formligen ligger på bandet i den vilda jakten på väskan?! Folk är ju galna & passar man sig inte så kan man få tillbringa tiden i en rullstol med inslagna knäskålar och djupa jack i smalbenen?!

En annan viker liksom undan när man ser att nån fått span på sin väska, så de åtminstånde kan vända sig och ta sig därifrån...men de flesta vid mitt band klamra sig fast & nästan fläkte ut både armar och ben för att blockera bandet! Amatörresenärer...lika irriterande som puckon som tvärnitar precis där rulltrappan tar slut, så där så man bara smackar in i ryggen på dem & nog fan blänger de korkade våpen oxå?! Förstår inte riktigt den där grejen...men jaja!

Så...rullar iväg utan skador, möter upp min mysko chafför som står å hänger djupt uttråkad med min namnskylt. Inte ens värdig att plåtas...en lagom butter långskånk (så tyvärr syrran, det blide ingen bild där) happs, han bränner iväg med min väska utan ett ljud, så det var bara att pinna efter snabbast fan! Tänker hehe..jaja där står väl bilen, utanför...nehe...den buttre mannen rusar vidare??? WTF?! In i garaget...??

Damn shit, han har slagit ner den riktiga chaffisen & nu ska han choppchoppa mig...sno mina kläder & dansa med mina trosor på huvudet i nån skogsdunge?! Hepp hepp...plötsligt tvärnitar han vid en bil?! Oki...vad är detta? Ser inte ut som en taxi?! My god...nu ere kört! Och ska hoppa in i bilen, men vafan...en rattjävel?! Ehum...ja just det, här kör de fletillverkade andrahands sortering på bilarna *S*...hmmm!

Kliver in, dörren slås igen...

Och så när han ska köra ut sin bil så...aaaah centrallåset smackar upp & ner 14ggr??? Oki, nu är man inlåst med en galning i framsätet & vad ska man göra? Pressa nyllet mot rutan & skrika hjälp?! Ger han en farlig blick genom backspegeln, liksom så där...jag kan massor av farliga kampsporter & kan döda dig med ett tuggumi...bara så du vet! Han svarar med en: det sitter ett freak där bak, passa dig så jag inte tvärnitar & du får ett näsjobb på menyn!

Där redan känner vi att vi markerat våra revir, vi är livsfarliga bägge två...redo att agera på minsta tecken! Kändes bra att vi förstod varandra så där direkt, fick bra kontakt!

När bilen e på väg mot gatan...frågar jag lite så där om säkerhetsbältets vara eller icke vara i england! Jorå...asså snuten säger nog inget, förra vecka fick han böter på 600 pund...men asså det e lugnt! Försökte mentalt ta kontakt med forex för att utvärdera priset...kalkylerade att det var en för dyr utgift för att testa & hans köregenskaper var ju lite biljakt fast utan väghållning så...pjoffs satt bältet på!

Sniffade...aha minsann här röks det i bilen...mohaha...men tänkte att jag vill inte gå med väskan, så frågade butter om det var lugnt att bränna ner bilen?! Han hörde min lättade abstinens suck när jag börja raffsa upp paketet & smart som han var började han veva med löstobak och upplyste mig att han rullar egna?! Tänkte snabbast fan att det blir nog bäst att erbjuda han en färdigrullad om jag inte oxå ville platsa på madames T´s lilla kabinett, när han får för sig att röka! Han var plötsligt mer vänligt sinnad...kunde ana ett flin där när jag sträckte fram ciggen!

Skulle trycka ner rutan, och ve och fasa...LÅST?! Frågade herrn om han lekte barnlås med mig... illröd så erkände han att hans centrallås flippat ut och även fönstrena var galna. Aha, han var inte en psykopat som försökt låsa in mig, det var bara glappkontakt!

Och så där nyduschad och fräsh...var jag inte många minuter efter jag tagit mark under fötterna, att röka kändes plötsligt som en väldigt dirty biz. Bilen bara fylldes med en dimma...kände att kräkreflexen började göra sig påmind....han drog på fläkten...gentleman som han ville vara...men det var inte snällt alls, plötsligt så cirkulerade all rök där hos mig...doften av nytvättat hår var bara att glömma...najs, skulle hälsa på min raring & komma som en vandrande nikotinkick!

Fnissa lite åt synen där...kliver ur bilen med ett rökmoln, fan...det är lite drama över det hela... lite coolt, som på film...där kommer hon, med tät mystik och ur dimmorna så lös gör sig henens konturer, hon hade kommit fram!
Fan, det blev ju snudd på tantsnusk ju nu när jag läste...ja, om han då med sin muskulösa bringa lutat sig ner, lyft upp henne med sina starka armar...och väskan oxå, burit upp henne till den minkklädda sängen, och hon log och sa: Lance, im home now?! AAAAHAHAHAHAA....fyfan!

Och som sagt...kom fram, resten är privat & återges tyvärr icke så vida ni ej har PAYPAL och sätter in belopp på flera nollor...nu snackar vi inte att inkludera dessa bakom komma tecken va, utan minst 8!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tar du lire?

onsdag, augusti 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha...NEJ vi kör internationell valuta här...håva upp euron så visst kan jag snacka!

onsdag, augusti 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home