MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, augusti 19

numero 0 as in lost...

Ha, där fick man...skulle byta nummer hade jag tänkt mig, så mycket muppar som ringer & jamar eller tvångs smsar en att man bara AAAH att jag bryr mig?

Och de facto att en liten mupp gubbe fick mitt nummer om det skulle krisa på jobbet, leker freakin televerket & sprider mitt nummer som det vore godis?! Sådant tycker jag om...eller kanske INTE!

Blir galen, det ringer folk som frågar efter nummer till andra...som tror att jag jobbar på 118 188 eller är direkt länkad till hitta.se?! Och när vi snackar om mina landsmän, så är det så att de är som ett dataregister...man kan fråga på förnamn & ort och ge sig fan på att de kan rabbla upp både adress, telefonnummer, antal kusiner och släktförgreningar på 0,3 sekunder! Så fatta hur besvikna de blir när de ringer MIG (som de fått för sig leder en egen infobas) så bara ey dy...tjänner du den där, som bor där & är i din ålder? Eh, nä...skulle jag det? Men förfan det är inte bonnvishan där man bara jaja...du vet runt berget & så bor de tre kottar väster ut...mena du dom?!
Eller som när man är nere i juggeland...aha du bor i sverige, känner du min kusins bror Dragan som bor i malmö? Ehum...skulle inte tro det va! Jo men han kallas för bla bla, du vet hans tjej heter & katten heter? Öh nej, du vet sverige är lite större...?!
SÅ genidraget AHA du bor i sthlm, men då känner du min sysslings pyssling som bor i uppsala??? NEJ! Gissa om jag ska byta nummer eller hahahaha!

Och OM man inte svarar...när man sitter & hånler åt luren som hoppar & vibrerar, man ser numret och bara nej, service telefonen är på semester, var god koppla vidare dig själv till den som VILL snacka med dig... så får man sköna mobilsvar...typ hör trafik i bakgrunden & nån som flåsar?! Men är du efterbliven??? Lägg på luren?! Har du inget att säga så spela för fan inte in dina vardagsljud & slösa mitt öronvax på den uppvärmningen!

Eller...så får man vart är din mamma mess?! Men är jag Min mamma eller? Bor vi ihop? Har jag GPS sändare på henne???

Anyway...peta fram mitt startpaket som legat i lådan...nu ska det bytas nummer...peta in det i luren & sen börja nätsöket...så fortsatte det...och ännu mer...sen lite mer?! Hoho vad händer???
Kolla på "boken" så bara jo du din galna kvinna, hade du vart smart så hade du aktiverat detta kort i våras, för just nu kan du köra upp det i örat och hoppas på bra mottagning! Det har förlorat sitt värde? Vaddå värde? Det e ju ett kontantkort för fan...finns väl inget värde så länge man inte tankar på...lyssna nu VÄRDE-BEVIS! Så...vaddå...den har inte fått sitt bevis *ASG* så hur kan det nu vara värdelöst?!

Fan oxå, måste jaga rätt på Ashmeth eller vad min lilla dealer i turkaffären kan tänkas heta! Hoppas för hans skull att han fixat in kaffet nu, annars ska han få sjunga små sånger på sitt hemspråk om elaka kvinnor som krossa hans hjärta, slog han i huvudet & kalla han lat!

Ja, så bra kan det gå när man inbilla sig man kan byta nummer...men åtminstånde kan jag hålla min lur borta från vattenexperiment, eller hur Chribba...de flyter visst inte va *S* börja kolla på braniac, där får man de bästa tipsen på hur man kan blasta saker & sånt...verkligen allmänbildande information må jag då säga! Men...lik förbannat, så kan jag ju pissa på mitt kort...nu kommer jag haffa Mohamed/Ashmet/Machmut eller Arne banarne för att deala till ett nytt nummer...perkele vad omständigt det ska vara!

AAAAh just det, förfan...kolla på flygsidorna...nu får man ta med sig handbagaget på flyget, men INTE ha med parfymer, schampoo eller make up stuff...men vad gör man då? Checkar in nessesären eller? Påstår att mascaran är astma spray & ögonskuggorna är...öööh...sniffpiller mot hösnuva? Schampot blir då åksjuke dryck & sprayen blir...hm...få se här nu...vitogili behandling för att ej tappa facet av allergisk reaktion, vaddå har M.Jackson det så kan väl jag ha det...KOLLA hur blek jag är sååå?! Hm...undrar om de går på det?!

Hahaha...för fan att de skulle komma på sina dumheter just nu...gissa vem som INTE kommer få ha MP3 i örat? Ja, iofs kan smussla på den & hoppas på en het snut slänger sig i famnen på mig, så kan jag leka lite bimbo & klämma en krokodiltår och påstå att jag inte kan läsa...kan bara läsa...LÄPPAR *ASG*....ouff fy fan vad smart jag är!!!

Helvete...om det är en kvinnlig då? Shit, hon kommer slå mig & tvinga mig resa i en hundbur på botten av planet...blir inga jordnötter & sprit där antar jag hahaha!

Måste tänka ut en plan...hmhmhm...

Ah just det...ska försöka blogga något från london...OM det händer nått kul, ska plåta min chaffis som ska stå med en namnskylt hahaha...sen ska vi se om jag kan klämma någon polis på hatten på en bild! Fler dumma förslag emottages & skall se om jag hinner plåta innan jag får springa allt vad klackarna håller (bara det e en syn, så en kameraman i ett buskage vore nog inte för crazy det heller mohahaha)

Jaja...lämna förslag i lådan....så ska vi se vad jag ställer till med!