MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, augusti 16

Hairy basterds?!

Mohaha...efter en tripp för lite leka SPA hemma, så har jag invigt mina wax stripes från tallin... ja det e samma märke som i svea rike, men dock så verkar de där baltiska kvinnorna ha mysko hår eller så är det inte samma innehåll i förpackningarna! Hemma e stripes blå, nu var de snuskbruna! Så bara det fick en att höja på ögonbrynet...vafan är det här nu då? Kåda eller??

Och efter ett ritsh ratsh med pappret kunde man konstatera att hm...är det inte meningen att ALES ska försvinna? Vad har baktiskorna för kvalitet på sina strån? Är de redan så radioaktiva så man kan nysa bort dem eller...har mina rötter borrat sig rätt igenom benmärgen...är balkaner hårsäkrade?! WTF... värdlöst skit! Ska man nu bryta nacken av sig med pincett eller hyvla sig? Meningen är väl att ritsh ratsha & sen gone??? Var ju nästan så man svimma av skräck när man tog bikinilinjen med det svenska...fopp så var allt borta, hade förberett mig mentalt på att vråla som en vild gris...men icke då POFF gone & där satt man & flina över hur enkelt & bar det var!

Bah...nu är de på crap hyllan! Och när vi ändå rör oss i de behårade trakterna, så kom jag på en ny analys om hår när jag spotta & svor över den förpackade kådan! Iofs...skönt att man nu slipper skålla sig själv i ett vilt försök att befria sig från det, men hell...det ska ju funka!

Vad är det med killar & hårlöst? Känner en kille som inte har ett strå på huvudet, men helvete...han är som en apa på resterande kropp & när han raggar så vill han ha hårfria damer? Hmm...själv är han ju en bergsapa?! Får inte ihop logiken samt...varför rakar man skallen men inte ryggen (villket jag anser är ÄCKLIGT att ha hårbollar på, eller axeltoffsar *RYYYS*).

Och några gammla ragg som man svammlat med, som diskuterar hårlösa husdjur, men själva så äger de lianskogar??? Så hur kommer det sig att killarna kan behålla sitt hår, men brudarna ska vara som...lena babyrumpor? Tycker att de kan ta sig en koll i kalsongerna själva & ansa träsket hahaha om det nu ska vara på så vis!

Inte för att jag har hårnoja men...hm...i vissa fall kan en vaxning inte skada eller bara ett trimm skulle vara ett bra alternativ! Så...om någon herre känner för att dela med sig av sina åsikter så do it...DO IT! Och efter ha sett vissa kvinnor på stranden där...bikinilinjen slutade vid knäskålarna så...öhö...man blir fan blind, eller där en hel regnskog fladdrade i armhålan & man kunde knappt svälja bullen. Viss behåring kan man leva utan...hehe...faktiskt!