MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, augusti 11

Sköna bilder...

I brist på andra dumheter att dela med mig, så kommer det lite bilder & sådant är ju alltid kul att glutta på.
Stränder vi minns från sommaren:

Flaten- not så nice, så tyvärr inga bilder därifrån...det är mer en ah fan, palla vi drar ner en sväng. Vattnet där är ju så murrigt & alla som röjer på stranden, så jag dricker helst kaffe utan sandkorn...vill jag ha mysko saker i kaffet så kan jag a) lämna koppen på balkongen en blåsig dag & räkna från, blad & flugor...eller juggekaffe med sump- då vet man vad man har i käften om man inte hejdar sig i tid (väldigt otrevligt m sump)

Värmdö...me like saltvatten & sol...något lugnare folk, dock mera drama från familjer med semestertjaffs *S*...så mysigt att höra väsen.

Sen har vi det absolut mysigaste badet, Blå Lagunen...där man om man har tur kan få sig en egen strandstump, vatten som utomlands i turkos ton & helt perfekt när man har barn...man kan leva rövare, grilla & ha koll på kidsen.
Sen kör vi så klart lite Tyresöbad, fast mer för kidsen om man nu inte gillar knähögt vatten att plaska i...

Och självklart lite romantiska bilder från solnedgångar & heta kvällar ;)

Och så klart den lilla El Pudlo...satans hjälpreda....det galna fanstyget


Så det var lite bilder...kanske smacka upp fler bilder senare

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Blå Lagunen?
Vart ligger den?
Jag ääääälskar turkost genomskinnligt vatten med sandbotten.!!!!!!!!!
:-)

söndag, augusti 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ligger på ekerö, men det heter ngt annat...men om du googlar på det så hittar du karta, tror det hette Munsö den del där det ligger mitt i skogen bara POFF & hur skönt som helst!

Är ett gammalt kalkbrott, så det är banne mig som man sitter i ngn öken fast...i svea rike! Hur coolt som helst!

söndag, augusti 13, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home