MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, augusti 7

flytta på dig..or else

Syrran tog ju körkortet för någon vecka sedan, så vi har roat oss med att åka omkring lite... för att liksom fila på kunskaperna.

Frågan är dock...vilka kunskaper?! Det här med teorin är ju bra...i teorin hahaha...
Körde i stan igår, så wrooom oj shit vi missade bussen... Öh, asså var inte det där högerregeln? Du skulle ha släppt han! Syrran tänker...sen näh, men asså han gjorde en vänstersväng väl?
Äh skit i det....wroooooom....övergångställe på kungsgatan....en papperskasse rör sig i perferin... å shitt, asså skulle du inte ha stannat innan?

Eller...ja han var en bit ifrån då...så skit i han, jävla hobo! Vi har garvat oss fördärvade, plötsligt tröck hon på gasen istället för bromsen....shitt majbritt, tror visst syrran börjat bli galen i trafiken hahaha...från att ha vart en överförsiktig (till skillnad från aka rallyagda her slef) omtänksam bilförare, till detta vrålfarts monster som oxå uppenbarligen har egna idéer om körning!

Helvete vad vi har skrattat, okej....vi har inte vart så farliga...men det här med köra bil verkar ta fram tendenser hos folk, de släpper inte in från sidan & syrran skrämer skiten ur dem och voila...en lucka öppnas...med 10 meter till godo åt bägge hållen *ASG* kör man som en dåre, så plötsligt får man vara med i leken, kör man snällt...pffft då kan man få bli prejad & mobbad i filerna!

Tänker bara...damn, vad ska ske när jag tar mitt...vad kommer jag göra om jag är den vildare av oss, hur fan kommer det bli då? Kommer JAG preja alla & ha en egen fil?! hahaha...det vill jag inte ens veta just nu.

Men låten om silverpilen (reklamsång med vaniljkrull gubben), måste vara tillägnad oss...vi kommer att dö med stil, helt klart med ett asflabb ekandes i kvarteren

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Din syrra är Kung (eller drottning). Även mina polare som haft körkort i typ 15 år tycker att det är svårt att köra i innerstan. Till och med jag som ofta dricker alkohol och inte har nåt körkort tycker det är lite marigt.. *S*

onsdag, augusti 09, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...det är ju helt hysteriskt & plötsligt kommer folk farande som projektiler...man bara aha...såå asså dom får OXÅ grönt, ööh eller?!

Vi har skrattat så vi har gråtit nästan, av alla små missar men hell så länge man har kort så e det bara att tuta & köra!

onsdag, augusti 09, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

;o)) Han den där reklam krullkillen har så söt mun tycker jag.
Blir lite hypnotiserad av låten han sjunger..;-))

Ja jag minns hur det var då vi körde raggarundan i stan.
Jisses vad jag var nervös.
Plötsligt kör min psykopat-ex-boyfriend upp bredvid min söta lilla bäbisblå renalt R 16 som han f.ö sålt till mig.
Shit !

Sen övningskörde jag och min polare på alla gator som finns ovanför sveavägen..efter vi tagit körkortet..hihihe;o))

Det var tider det.
:-)

torsdag, augusti 10, 2006  
Blogger RedAngel said...

Den låten har fastnat...helt sanslöst...satt & yla den i bilen & syrran trodde jag fått hjärnskador eller psykos hahaha!!!

Vi sitter i saaaaamma biiiiil, en silver gråååå missiiiiil *S*

torsdag, augusti 10, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home