MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, augusti 4

My puppys...my darlings

Måste ju bara visa upp mina små nya kompisar...min lilla ex-voffsing fick valpar så GISSA vem som suttit med snoken över valplådan & låtit som en riktig fjant, snackat bebisspråk och bara mmm...så puttinuttigt.

Ah...mina favvosar är självfallet kebabrullen (den svarta) som han inofficiellt kallas, samt fettot han e ju så ruggit gullig med sina valkar & stor har han blivit...eller större, my god vad de växer...såg de inte på tre dagar & poff...de bara fettar på sig!



Får väl hålla er uppdaterade (e ju så duktig med sådant nu för tiden höhö) med pics när de sen öppnar ögonen & börjar tulta runt, eller...hehe JAG kommer hålla mig nära en låda med valpar iaf *S*!

Dom e ju inte ens en vecka gamla, de små sötisarna...MEN...fan jag ska INTE ha en valp...eller ska jag? Hmm...njäe eller mnja...tror inte det i alla fall