MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, juli 11

Puppyrelaterade sökningar...

Lättroad som vanligt & i ständig flykt från teoriböckerna...vad gör man? hehehe hittar på dumheter så klart

Puppy Curling kul spel med hundskrällen...

Puppy Linux Version 0.9.9 har kommit (ehum...me datafjanten? Nu i bättre version? Nähee?!)

Puppy Tracks $90,000 Contest (Sep6)
Puppy Tracks - Contest GP: 14-day/13-night trip for two around the world to visit selected quirky international travel destinations, including airfare, hotel accommodations, airport/hotel transfers in each city, digital camera, and photo album, and $25,000 cash OR $90,000 cash in lieu of the trip prize. Finalist Prizes: Digital video camera, $1,000 gas card, and portable DVD player. To enter, upload one original color photo of yourself with an official Cottonelle Brand Puppy at an unusual, offbeat U.S. location or destination; enter the source code which can be found on the lower left corner of your official Cottonelle Brand Puppy; submit a caption in 10 words or less describing what the Cottonelle Puppy thinks about the selected location/destination; submit a statement in 25 words or less describing why you feel your entry should be selected as the Cottonelle Puppy’s 10th and final unusual, offbeat location/destination; provide Sponsor with information related to the selected location/destination.

Racial Profiling



Undrar om det räcker med att ladda upp en bild på mig själv för att vinna? Hmm... puppyn funderar...


VISSTE DU ATT...nu mer kan man googla på puppyass & hitta en finfin osignad idolbild av mig på bildalternativet?

Allt tack vare bloggportalen.se ... kan inte påstå att jag jublar över det, men my face is out there


I'm Rick James



6 Comments:

Blogger mumrik said...

samma sak här...när man söker på punkmummel. Konstigt nog så är det bilder som rimligtvis inte borde finnas kvar, då de skall vara raderade. Men, man kan väl inte riktigt lita på spray antar jag? :))

torsdag, juli 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

muhahaha...å fyfan kollade ett nic & ta mig fan, det sitter en till bild ute på mig GODDAMN!

Man får never ever va hemlig på nätet tydligen :S

lördag, juli 15, 2006  
Blogger mumrik said...

Fast å andra sidan...dels så är ju bilden inte så där jättelätt att identifiera dig på, dels så vad det verkar...så har du ju inget att skämmas för heller. ;)

söndag, juli 16, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe..nä knappast att skämmas för & jag tänker noga innan jag lägger ut bilder, vill ej ha sånna där man exakt kan se vem jag är... jag e mer öööh hemlish *S* av mig, men föredrar det framför folk som peka ut en på stan!

Polare hade najs facebild på sig & så shoppa hon med mamsen hennes... så klart att flera killar kände igen hennes bild från spray...hon va inte lycklig eftersom den ena av dem va ett ipekko hon tjaffsat med där!

Så man bör väl fundera kanske innan man smacka upp nyllet, en snubbe snodde min bild & klippte in sig själv med på...kändes lite psyko varning!
Inte så man blev glad över hans tilltag & NEJ han fick ingen dejt, däremot en fet block *S*

måndag, juli 17, 2006  
Blogger mumrik said...

Jaja...visst...klart att du skäms då... ;) Menar du att du ser så speciell ut att folk känner igen dig där uppe i tokholmstrakterna? :))

Kan tänka mig att det finns en å annan idiot på spray. Så länge sen man själv var aktiv där att man nästan glömt hur hemst det var och då är jag ändå kille. Man har ju hört från tjejer man snackat med och tjejkompisar som varit på diverse kontaksiter att det verkar dras en del riktiga stolpskott till dessa ställen.

Hmm...klippte in sin bild med din? Låter ju både sunt och normalt... ;) Hade han diskussioner med sig själv också? Eller kanske sin gamla avlidna och mumifierade mamma i en gungstol? :)) Låter som en riktig flådåre...man tror knappt att såna existerar. :)

måndag, juli 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Å han fatta inte varför jag tyckte han va läskig & sinnes, personligen tyckte han det var såååå kul & när jag läxa han så var jag sååå tråkig, rent utav en humorbefriad surkärring?!

Man bara akej daa...vi säger väl så, ta du din överkonsumtion av fritid från friskvårdsanstalten & limma tandpetare istället kanske?! Eller? Näehee...D R A då :P

Där finns de tyngsta psykoserna... så jag har lixom övergett det hela, smög in igår & glutta...då hade man fått ett erbjudande om en gratis resa till mexico av en enligt sig själv bara rik, inte sjuk människa?! Man bara jooo då... jag tror dig, var det avdelning 52 på östra vingen eller???

hahahaha...ja, jag e ju så blåögd.. och optimistisk, utgår verkligen inte från att de är rubbade?! *S*

måndag, juli 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home