MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, juni 28

Hemma på min gård...bortom stan...

där sitter tydligen en förvirrad taliban....eller ett jävla offer som leker supadupah kriminell när mamsen & papsen sover...

för det sitter en jävel med vapen, som skjuter lite hej villt så där mitt i natten...känns ju faktiskt tryggt att veta att han åtminstånde övar på att sikta, rentav kommer bli duktig en vacker natt eller så träffar han helt enkelt en katt...

för inte så länge sedan så satt ett annat mongo & sköt med automatvapen...

i mina hoods händer det alltid något speciellt...en vacker dag ska jag luftrunkshoppa fram & skria eeeey laaaan sa du nått om min morsa elle?

dra fram en liten pickadoll som jag haft nertryckt i byxlinningen vid asset...kommer yla kuksuccamothafuckaaaaaa och hålla min pice sådär snett å coolt som på film, sen kommer jag rulla mig längst den hundskitade gräsplätten, liksom svinga mig upp...flyga i trätopparna & slå en volt för att lite coolt roundkicka ner det lilla miffot!

mmm...eller så när jag ser vilken idiot det är så kommer jag hacka koder till ayna, så de kan likt den andre...plocka av vapnet & släppa lös skiten igen

seriöst, bor jag i en jävla amerikansk actionrulle eller? vad gör föräldrar när deras barn flippat ut? rycker på axlarna & ger dem lite röka eller???

jag e så jävla less på det här området ibland, vad det har förvandlats till tack vare sketna jävla politiker & deras förbannade myglande...jooo då, släpp in dårarnas paradis, förvandla området till ett äkta ghetto, för att sedan kanske kunna få loss lite bidrag för att...lyfta fram området & kanske satsa lite på...ja fan vet vad de tänker...när jag tänker så tänker jag så här:

Ta de där jävla slapphänta föräldrarna som blundar för sanningen & frodas på deras ynglens troliga rån...gör en ny hemlig polisiär insats, där snutarna kommer ringlande i snören, kicka in fönstrena & tar av sig bältet....spankar upp föräldrarna & skickar dem på res dig, va förälder för fan kurs, där de slutligen joinar upp med sina äckliga avkommor som oxå får sig på arslet & blir ryckta i både öron & eventuella hårtessar tills de vet hur man säger goddag, hyser respekt mot äldre & fan vet hur man beter sig i samhället...inte under samhällets yta tack!

Jag blir så less på hur långt det har gått, när folk sitter & leker sniper mitt i natten...tänk bara om en kula skulle ricochera och så plötsligt sitter man där men en kula i huvudet, eller värre man vaknar med en död unge?! Hur tänker lilla mongot som sitter här å skjuter? Att kulor inte kan studsa? Att de inte kan ändra riktning? HMM???

Undrar vart man kan hitta en jävla bozzoka & blasta bort den fan & det kvarter där dom bor?!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan det låter ju inte klokt! Måste man vara livrädd varje gång man ska till affären? Å jag som tycker att vårt kvarter är fördjävligt!!

onsdag, juni 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha vem vet, vi kanske bor i samma håla, som sniperass?!

äh...sinnessjuka små mongos som snart ska sprängas, eller så flyr jag fältet...

onsdag, juni 28, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Hjärtat bankar förskräckt här.
Du har samma tankar som jag=gå hem till föräldrarna och ja gör så där med dem som du skrev.
Att det ska vara så svårt?
Det borde finnas *körkort* för att få ta hand om barn.

I vår förort så fick man stå ut med det mesta, som t.ex 3 liter blod i och utanför hissen+ att inne i hissen låg en halvt knivmördad karl.
Sons kompis vågade så klart inte gå hem på kvällen i från oss.
M såg hur de på loftet under drog in en lealös människa. Medans jag pratade med polisen kunde jag berätta för dem att nu såg vi det sista av honom=fötterna och hörde en dörr stängas..
Jisses! Det var det värsta, sa snuten och kom sen dit i raketfart.

Fastän denna man blev närapå mördad..
Tror du inte han ändå hängde hos familjen som gjorde det emot honom?!
Jo då det gjorde han galningen.
& de verkade leva fria som fågeln.??
Man börjar fan undra om mänskligheten är lobotomerad eller har nån mutation där låg IQ är konsekvensen.

onsdag, juni 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

Tja du Ankie...folk verkar fått solsting...fast inte årstids relaterad, eller så kollar de på för mkt häftiga filmer & lever ut dem kanske?!

Man slutar aldrig att förvånas över hur galet det är, man kanske ska ta & fly landet?! Hmm...hitta en najs liten ÖDE Ö...?! *S* Eller så blir man lika bäng själv då!

onsdag, juni 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

bobo...knappast att man fira tajkonbröllop vid 2-3 på natten... hehehe & då skulle man hört det innan!

söndag, juli 02, 2006  
Anonymous Anonym said...

det skjuts för lite i det här landet, problemet är bara att de siktar för illa och väljer fel mål.

Go ahead punk,, make my day
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

måndag, juli 03, 2006  
Blogger RedAngel said...

eller...the enemy favorite: AK47... funkar effektivast om man vill blasta lite shitt från väggarna!

Träffar inte första kulan, så gör väl garanterat det efterföljande regnet :P

tisdag, juli 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home