MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, juni 6

Buckle up biyach the bus is on da move...


Jag har infiltrerat smygshopparna, jag har åkt till lågpris mekkat i svedala!
Jag har fått reda på att ergonomiska vagnar icke existerar, de är som gjorda för att krossa hälsenan på dig, allt för att få konkurrenter att vika händan, för att göra dina gyllene klipp...jag har vart i Ullared!
Stället dit folk åker, men ingen erkänner att de har vart till...

Och jag säger bara en sak...MY GOD DET E LÄSKIGT!!! I bussen ner, så fick man höra galet info om detta 20.000 kvm ställe, där man om man har otur kan få köa längre än till stans krogar (och folk gör det frivilligt) om hur många miljoner de omsätter per år...tyvärr, jag somnade ungefär där...och vaknade av att bussen stannat & röksuget triggat igång hela kroppen(eller de delar som ej blivit förlamade) så man nästan klev över huvudet på folk bara för att få "frisk" luft!
När man vecklat ut sig själv, återfått både balans & sinnet...så gödde de oss, tänk att kaffe kan vara så gudomligt & en avskavd parkbänk i ett skogsbryn på en luffig parkering, mellan tyska turister & skithus kan symbolisera frihet... i muggkön fick man recentioner på hur dasset var.. så fräsh (ehum folk e fan sjuka på dessa trippar)...när man själv entrade detta dass... så ja, inse fakta jag har aldrig kännt mig lockad av bajamajjor eller utedass...jag var redo att lägga en spya & dö! VAD VAR DENNA MUGG BRA??? I JÄMFÖRELSE MED VAD??? Herre gud, deras mischelin guide sög röv för fan!!! Mitt betyg: - allt... cirkus ett sönderpissad mack i tyskland besides the highway vid midnatt, det är mitt betyg & det är STINKY!

Anyway...på sånna resor verkar det vara någon mystisk hjärntvätt...plötsligt sitter man med bingobrickor, lotter & nästan blir religiös...jag vann i alla fall HAHA! Men återgick rätt snabbt till att fortsätta sova, ville ju fan inte bli ett bingo freak! Det skulle annordnas något svartabälte shopping tävling...man bara MOHAHA...du det har jag redan! Det snackades strategier om shopping, hålla sig till kanter, inte göra nybörjar missar...men herre gud, folk är ju fan tokiga!

Entrar GeKås... och ville ungefär åka hem direkt! Asså mellandagsrea gånger 10 & ni hajjar... såg bara vagnar, arslen & dumstirrande människor! Det myllra i varenda hörn... Och billigt? Ehum mnja beror väl på hur hjärntvättad man blev på bussen kanske, för efter kört sönder ett antal hälsenor, tappat bort sällskapet 14 gånger så ansåg jag inte att det var sånna klipp direkt! Kollade på digitalkameror, syrran ville köpa en...man bara skratta, jo du hemma i stan så är det fan billigare än här! 3500 spänn för en HP? Men eller hur...har HP erfarenheter av att göra kameror eller? Nej..men dock datorer...så pink på det! Kollade märkes utbudet..nej, man gör större fynd hemma! Syrran hittade en dator på net on net lagerbutik...där kan vi snacka lite klipp kanske!

Så mitt fyndande blev kläder...där kunde man göra några fynd, efter ha parerat karlar som stod förstenade, deras blick skrek på hjälp, svettstank som kan döda en, kärringarnas köer till provrummet...att ens ställa sig där *ASG* jo då måste man vara riktigt sjuk för fan!!! Hitta en najs ram oxå...för femtio spänn...så jag e nog nöjd ändå, men åker NEVER EVER dit igen! Tänkt leva som en mentalt frisk människa för 17!!!



ÅÅÅÅ...sen e de så mobbade där att man kan stå i en ruta & vinka hem...webtv typ *ASG* sinnessjuka ullaredsipekkon!!!!

14 Comments:

Blogger mumrik said...

Var i Ullared för 5 år sen, efetrsom vi passerade bara några mil från platsen, tyckte barnens mor att vi kunde titta förbi och se vad det var. Mycket dumt kan jag säga om barnens mamma och hennes sätt att vara. Men en positiv sak kan jag säga åtminstone, hon ville bara kräkas åt Ullared och aldrig mer åka dit. Jag har definitivt inte gjort det och tror inte att hon heller besökt denna helveteshåla sen dess.

Jag förstår inte vitsen med att stå i kö för att komma in i en affär och sen köa ännu mer för att komma ut. För att återigen köa med bilen så man kommer ut från Ullared...just det, man köade när man kom dit också, för att få en parkeringsplats...

Helt plötsligt tänker man med ett förstående leende på Peter Wahlbecks 'Bränn ner Ullared'. :))

tisdag, juni 06, 2006  
Blogger RedAngel said...

Precis, okej vi hade det bra.. inga köer in knappt kö ut, men trots detta...asså seriöst, folk åker dit FRIVILLIGT fler år i rad?! Hörde det på bussen, man bara EH är ni seriösa?!

Det va fan scary, vände mig om & sen...va syrrorna borta!
Det var att ringa: Vart e du? -Öh...B4 typ! -Oki don´t move! Nä fan...never ever!
Asså SÅ billigt är det inte, det enda är att allt ligger under samma tak i princip, i sthlm får man väl besöka fler sånna ställen, om man orkar!

Men nu har jag testat, mitt betyg är: GALET, HYSTERISKT & SMOCKAT!

onsdag, juni 07, 2006  
Blogger Chribbe said...

På tal om usla toaletter, se min blogg för ett inlägg straight outta hell.

onsdag, juni 07, 2006  
Blogger RedAngel said...

Fyfan Chribba, du fick mig att spy nästan...kunde känna de avfrätta näsborrarna vibrera...FYFAN vad äckligt!!

torsdag, juni 08, 2006  
Blogger RedAngel said...

Bobo tro mig...du kommer grina, det var fan inte kul & nu var vi där "en bra dag" enligt de inbitna resefararna som ljudligt snacka & jämförde sina resor!

Fan...det e lixom en sekt det där, ullareds sekten *S*...jag svär de är scary!

torsdag, juni 08, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

:-) Äntligen funkar det att kommentera här. Blogger har fuckat upp sig några dar fick jag veta av en av mina besökare.
Har själv måt skit och knappt suttit vid datorn.
I dag är det något bättre.

Reklamen poppar upp fortfarande, men försvinner i alla fall rätt fort, så jag får stå ut med den då.
;-)

Länge sen du skrev?!
Kanske solar du ?
kramelikramar!
Ankie

lördag, juni 10, 2006  
Blogger Planen said...

jag hade tänkt skriva nåt smart om ullared, men då stängdes datorn plötsligt av. och nu har jag glömt vad det var.

söndag, juni 11, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hehe...hello my friends...I´ll be back soon med klotter!
Jupps jag har legat & solat...förfryst asset i ett FÖRSÖK att doppa mig i isvattnet

Idag är det blody monday med el pudlo...ska återge dramat lejter...after beach *S*

måndag, juni 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Shit... och jag som lovat att bege mig dit med shopping-tokiga systrarna... nu sitter jag bara och letar förbryllat efter fyndiga ursäkter!

Vill inte bli medlem i den skrämmande sekten efter att ha läst din blogg!
Tack för SKRATT!!!

torsdag, juni 15, 2006  
Anonymous Anonym said...

Bekräftar bara vad jag redan visste. Att jag aldrig ska åka till Ullared, ever!

torsdag, juni 15, 2006  
Blogger N said...

hej...typ...kom du aldrig hem från ullared egentligen???

söndag, juni 18, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha...ja nora, jag fick åka på sekt avvänjning mohahaha...ett elände utan dess like!!!

måndag, juni 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

Och MissPezzimizt...säger bara mmmm om man vill ha spräckta hälsenor, bli lytt...troligen drabbas av posttraumatisk stress... eeeh få torgskräck av att ha folk rätt upp i asset konstant...tappa bort dina syrror , åk du men be syrrorna stå för terapin sen *asg* eventuellt kan man bli av med en arm om en hysterisk "jag åker till ullared för 18:e gången" hulligan... så suuuure meeeen säger bara ska trycka upp en t-shirt: JAG ÖVERLEVDE ULLARED Å SÄGER ALDRIG MER

måndag, juni 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

Yepp Em...jag tror trots min skräck att jag skulle ha roligare att bli upphängd i köttkrokarna, än att dra dit igen... eller kanske bungyjump utan snöre skulle kännas mer som ett klipp än ullared!

måndag, juni 19, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home