MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, juni 1

weiiii...

Ah, lite seg idag...men kan inte påstå att det va direkt någon täningsvärk att tala om efter yoga fladdret. Mer efter min lilla sjukgymnast ryck & drag så känner man sig lite mör!

Men som tur är så verkar det som att min nacke är i lite bättre skick, än vad hon först trodde & det känns jävligt skönt att veta...min nacke är stressad *S*...ehum jahapps visste inte att den kunde vara det, en tydligen kan man hetsa upp ligamenten med en krock mohahaha!!!!

Så nu kommer man få börja träna lite hehehe...gud va skönt, har faktiskt saknat att dra i mina snören & lyfta lite skrotdelar...iofs så lär det väl ta tid att ta sig dit, vad jag förstod...men hell, det är iaf målet! Men lite nerver som ska lossas, lite kotor ska på plats igen, sen kanske man blir en pärla igen & vem vet! Fick inga bannor för jag roat mig med yoga, det va som jag trodde bara bra att hänga & flänga i den mån det går!

Det jag ogillar med läkare & allt sånt är ju att de fan alltid kommer på nya saker...nu har jag skolios tydligen! Konstigt nog hade jag inte det för tre år sen då de kolla ryggen...så vette fan om jag tror på det där, eller hittar dom på dumheter igen *S*...jo då, as if I care nu räcker det med diagnoser för det här året!

Tycker fan att jag lyckats med konstycket att få massa skit så det räcker, så nu vill jag få en stämpel i häcken att det e bra & inget annat! Är fortvarade irriterad bara över det här gluten & lactos shittet man ska larva sig med oki, jag är som en obstinat femåring om det...men matalleriger...damn, kan man inte få slippa sånt! Det är så pillrigt att behöva tänka tre gånger vad saker innehåller och det här med att se till att hålla sig till det oxå...fyfan vad omständigt!