MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, maj 31

Fettobloggen take one...

Jupps...kom fan på, ska leka äkta träningsnarkoman för fan...varför inte?! Och då ska man ju måtta sig & sånt där...vette fan...jag ska måtta lite hej villt tror jag & så ska vi se hur det kommer att förändras vecka för vecka!
Ska försöka minnas det, att uppdatera mina fina mått... skåda denna kropp förvandlas från sofflocks spinkelink till vältränad biff spinkelink, ja...för jag är ju realistisk...tror inte mitt ass kommer bli så jävla grande att tala om, men lite mukler kan väl puta ut kanske & försöka se ut som jag kar kött på benen!

OCH... detta är för mitt eget syfte...att biffa på mig & inte att skåda nån anorektiker som ska få sig en het lista på mått, för då jävlar blir jag förbannad! Inga apa efterkonster eftersökes!

Vi kallar det dag 1 då... och datum 060531... sen kanske jag rent av kommer blända er med bilder på mina superduper bulliga armar, kom ihåg att det är bilder på armar & icke på tandpetare...ja, jag vet det e lätt att ta fel *S*! (herre gud...ska jag verkligen göra det här offentligt??...akej då why not)
Vilka jävla mått tar man då?? Hmm...
Överarm: Vänster 21, 5 Höger 23,5 vi ser genast att nån e högerhänt ;)
Lår: vänster: 44 höger 44 happs, inte högerbent i alla fall *pust*
Sk. hips: 89
midja: 63
bröstkorg: 84

Är det nått mer man måttar? Hmm...ja mina vader är ju som fågelben, så det skiter vi i helt enkelt & underarmar är så små att det går nog inte att dokumentera tyvärr!
Observera nu...måtten är i centimeter, icke millimeter...vet att det kan vara svårt att koppla det ibland!
Så där ja...då va man ute på banan då, hmm...kanske ska måtta per vecka...för att se eller gör man det per månad? Fan vet, får köra spontan razzia på måtten kanske...ska bli kul å se om man kanske kan skaffa sig en centimeter eller två i omkrets!
Kostschema får jag återkomma med hehe, för det lär väl bli glutenfritt & andra konstigheter som man ska leka med, samtidigt som man ska träna! Har jag iiingen aning om....så aah, nu har ni en konkurrent blogg till alla bantare, nu är det en fettoblogg här!

12 Comments:

Blogger mumrik said...

Bara för kul skull, så tog jag och måttade på mig. Äger visserligen inget måttband, men en tumstock och en liten spännrem, så kunde jag ta de flesta måtten. :)

Höger överarm: 44 cm
Vänster överarm: 43 cm
Höger lår: 61 cm
Vänster lår 63 cm
Höger vad: 43 cm
Vänster vad: 44

Jag är visserligen ambidexter, men eftersom ett knä gått sönder, så har musklerna på det benet blivit lite lidande, men det håller på att tränas bort. :)

Spännremmen var inte tillräckligt lång för att måtta över de större delarna. Den var ju bara 80 cm lång. :))

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...å fyfan...så mitt lår e typ din vad...hahaha..damn shitt och högerhänt med ser jag! Nu känner jag mig ÄNNU mindre *S* ursh!!!

*HOST* Ja då har jag en massa att jobba på för att bli "biff"... iofs med facit i handen lär jag aldrig bli en knubi...men kan ju iaf med musklers hjälp se lite större ut!

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger mumrik said...

Nu är jag av den åsikten att tjejer inte behöver se så stora ut.

torsdag, juni 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nä men när man får höra varje jävla dag att man ser ut som en bräcklig fågelunge...hmm...ja då vill man fetta på sig lite till slut!

Och en big mama lär jag aldrig bli *S*...har tyvärr inte den genen i släkten eller ens tror att det är möjligt! Får vara glad för mina gram som jag kanske ska lyckas ta mig upp (har ej lyckats på 10 år, meeen en vacker dag)

torsdag, juni 01, 2006  
Blogger mumrik said...

Man skall aldrig ge sig...man kan få rätt. :)

torsdag, juni 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

Japps, det tog mig 10 år innan en läkare tog mig på allvar med att jag var smal...för smal!
Fick ju alltid det käcka svaret att du är modernt smal?! As If det skulle va okej då?!

Sen uppdagades det att ojdå, kan ju va så att man hade glutenallergi & för att kunna gå upp i vikt måste man ju kunna ta tillvara på näringen kanske?! Så då måste man visst ha specialkost!

Var ju mindre kul att få reda på (för jag är galen i vitt bröd), men skönt att veta att det visst finns en orsak, att jag inte bara ska ta det där "modernt smal" som svar & acceptera det!

torsdag, juni 01, 2006  
Anonymous Anonym said...

sitt still o drick bärs, vad är problemet...

välkommen till min fettocamp

torsdag, juni 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

hmm....asså jag absolut hatar öl, sorry mr.Arg med din fettocamp funka inte bra *S* & att sitta still är jag för raslös för!

Så...hmm...tjaa...choklad i soffa? Mnja inte så tokigt kanske...

torsdag, juni 01, 2006  
Anonymous Anonym said...

.....Red....mhhmmm...kan du....ööööööh...dra dina...*drägel*...mått bara en gång till...mhmmmm...måtten...måååååtten....gggllllaarrgglll.... *ASG*

tisdag, juni 06, 2006  
Blogger RedAngel said...

Men Nisse då *S* däcka du nu eller hur menar du!
Fan behöver du hjälp?

tisdag, juni 06, 2006  
Anonymous Anonym said...

*S* Jag har legat avsvimmad fram till nu! Vart är jag????

tisdag, juni 06, 2006  
Blogger RedAngel said...

Vette fan vart du e Nisse...jag kolla under mattan & i garderoberna men int fan såg jag dig! Du kanske stack till ullared?!
AHAAHAHA...nightmares come true, come you to...to ullas pikaboo

onsdag, juni 07, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home