MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, maj 31

Finsk nazi i min ägo, elle??

Men helvetia...min skärm fick damp...den började blinka, flimmra och tvär dödde en stund! Efter ha gett den CPR modell hårdhänt bankande & pulserande svordommar...så jo då, livstecken! Så skulle man maila...bliiirp plink blink! Men fuck off innan jag pissar på dig, så du får veta vad en ÄKTA kortslutning är....FUUUNKAAAAAAA!!!

17 knapptryck på on/offknappen & den blyga finska violen sken fram...bara för just i ett inlägg leka trance disco med en igen?! Jävla Nokia skit! PERKKELE om du fatta bättre skärmfan! Jaha...så lite nattugglestång i skallen tog det tid innan det blippa till där, man kanske ska fibbla med inställningar mån tro?!

Peta på rattfan (nokia kör säkert...den har en ratt, inga knappar...kanske för bättre väghållning men i det här fallet ytterst tveksamt) och vad skådar man...en superblek skärm visar sin fula lilla nuna?! Men shitt majbritt...hur fan ska jag nu se VAD jag ska pricka för alternativ, måste man införskaffa mörkerbrillor elle??

Och så när man på nån höger ratta rätt...så man har någon kontrast som inte är som att stirra rätt upp i solen, vad ser man då???? Om icke...det fan har emigrerat?! Har blivit tysk oxå?! Och att hitta ändra språk på tyska...aaah det är underbart, för mig som då kan tyska!
Die svinen, schlut upp and bråkenzie med mich eller så sparkenzie jag dich i assen...beripenzie die det du där?! Men icke då...han snacka tyska...till slut skådar jag i mitt halvblinda raseri schprokeninschtelln eller nått liknande...så aaaah svenska....jag förstår dig ditt mobbade mongo!!!

Men fy satan vad en dator kan reta upp en när det leker discobolls utlänning med en, fan man är ju redo att pinka på tangentbordet & kortsluta hela fanstyget till slut, klippa kablar & skicka skiten rätt ut genom fönstret...men tacka gud för min envishet...spott å spä kan ta en långt! Lite omotiverade & osynkade armrörelser som kan tolkas som verry hotfulla funkar skitbra, nazin släppte finnen, som genast hämta tillbaka svennen & sen var det slutdansat på den här skärmen! Känn på den polarvinden haha & nu ehe känner jag min knock out effekt har inverkat, nu är det pillertrillare på kudden pronto!

See ya in hell...or the hoods around it *S*

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du borde inte pissa på den. Vätskor och elektronik är en ohälsosam kombination.

onsdag, maj 31, 2006  
Anonymous Anonym said...

skit i det, vi går på krogen nu, kom igen

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Men Lordilord...du förstår väl att syftet är att misshandla varenda millimeter av burkfan...

Ge den elstötar så den fattar att JAG bara JAAAAG ska bestämma, inge jävla skit! Ibland måste man vara brutal i sina hot, annars tror den att man bara larvar sig hahaha... verry anancerad komunikation har jag med min intel in my ass burk!

onsdag, maj 31, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nehe du, du vet ju arg...jag e ju så envis & ger mig icke så lätt och super bort sorgerna!

Hell no, först misshandel å terror... hämdaktioner & sen eventuellt kan jag fira min seger med lite sprit vettu!

onsdag, maj 31, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home