MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, maj 29

What´s the 411?!

Happs...så var man hos läkaren då...så bara mmm...PANG, sjukskriven?! Men hallå... skulle ju ta några prover bara...kolla glutenshit å annat stuff? WTF NU DÅ?! Kände mig fan snopen, nu va det slutpluggat...happs, vafan ska jag göra nu då?! Varför blidde jag sjukskriven???

Jahapps, så var det tydligen så att lilla whiplashen & annats skulle icke lekas med...skulle ta det lugnt & enbart frottera mig med sjukgymnasten och massor av läkare istället? Men vafan, nu blir man ju bara sådär...öööh, men asså...döööh...vad? Anser mig icke som så pass dålig, men å andra sidan gick ju in i en vägg för några år sedan utan att fatta det! Så jag antar att läkaren har ett större veto än jag har?!

Men nu känner jag mig blåst fan...asså vad ska jag roa mig med nu då, jag har ju haft skitkul med mina program? Hänger icke med för fem öre...jag kan ju gå å stå, får bara lite strul ibland. Inte fan är det väl så illa ställt med mig?!

Nä, jag blev inte riktigt klok på det beslutet, blev hemskickad med massa lappar & smärtstillande...helt förvirrad blev jag...jag är väl inte sjuk? Eller är jag det? Eller...? Vafan, tycker jag e som en hel häst ibland *S*...men näe...jag e en sjuk liten krympling, som ska krama britser & bli tappad på blod?

Fan oxå...

6 Comments:

Blogger RedAngel said...

*S* Ska skicka fakturan tillsamans med käftsmällen tror jag! Det fonka nog...först blod, sen smäll sen petala på min konto!

tisdag, maj 30, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hej. Den där Blogger-navigation-baren eller vad det heter där upptill ser lite fuckad ut hos dig nu. Testa och lägg:

#b-navbar { height:0px; visibility:hidden; display:none }

under: style type="text/css"

tisdag, maj 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe tack Johnny-boy...ja den fucka loss när jag la in min fina fuck life-blingbling bild :S

Haha...min verifikation ser ut som ett förnamn & efternamn idag!
Empo Dalh?!
Känner till en liten empo...har hon vart här å fibblat bland koder and stuff?

tisdag, maj 30, 2006  
Anonymous Anonym said...

Alla känner en liten empo - hon är bloggmotsvarigheten till tryckfelsnisse.

tisdag, maj 30, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Vad är en empo???
Men asså jag tror din dåktor vet vad han gör.
Det är ju ett helt nervsystem som kan spåra ur vid nackskador.

Han märkte säkert din energi och att kanske inte bromsen tar i tid hos dig?!;-)

Vis av sin erfarenhet av livliga pigga wiplash-patienter så sjukskriver han dig i tid.
Så att du ska kunna komma igen frisk sen senare.

Det är helt rätt tror jag.

Själv jobbade jag i 10 år med mina nervskador som sen blev HELT förstörda:-(

Just på grund av att jag var så glad i att jobba och leka på stan halva nätterna efteråt osv osv osv.

Men jag förstår din förvåning.
Take care!!!

tisdag, maj 30, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hmm...*S* Ankie...jag känner en som kallas empo fast heter emelie! Så mena jag iaf ;)

Ja, jag antar att läkarn vet vad hon gör, men känner mig bebisförklarad!

Meeeen jag har ju tendenser att fladdra iväg i 280 när man minst anar det!

tisdag, maj 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home