MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 26

Min Bobo e här :)

Då så...då har jag gnuggat av mig bloggandet på andra då...hookat min bobo på en blogg så hon kan ha lika kul som jag med klottrandet!

Men idag verka blogger ha lite damp, går icke att uppa ordentligt...den haka upp sig...så jag blir förbannad! Anyway...besök min vapendragare på BlackMamba för att läsa lite annat shitt!
Hon har väl inte dragit igång än...men snaaart bara snart lär hon väsa spaltmetrar hon med! Försökt länka henne, men blogger bara bråkar

Så klart måste ni se hennes fina lilla hyllning åt mig *S*....mycket viktigt *ego me speaks*

9 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Om blogger har damp skulle den funka som smort då vi med damp är smarta!!!!!!!!!!!!
;-)

lördag, maj 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Jahaa du Ankie...igår var det fan galet, kunde inte uppa, kunde inte lägga in länkar...så när det släppte så fanns länkarna på plats?!

Höll på fixade ihop blackmambas sida...men fan asså, det hackade & jag kunde inte se vart länkarna satt, hon har en annan template så innan man lyckas hitta rätt, höll på bli galen *S*...skit vilket joxande att få ordning & lägga in alla koder för besök å allt...plötsligt hicka bloggern & allt var borta?!

Det e ju så man själv personligen får damp med hahaha...

lördag, maj 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hellooo bobooo...

Japps, idag så kan man ju komentera å allt som det ska!

Ska bli intressant att läsa dina fräs & väs ;) så MÅÅÅNGA LÅÅÅNGA inlägg vill jag se, annars du ska få se på stekpanna i ögat! Va ska du shoppa då??? Berätta berätta!

Fan, fixat min "seriösa" hemsida... nu måste jag hooka modeller..and bobo...du ställer väl upp, annars JÄVLAR...fattaru! hehehe, men strul med FTP skiten... så får ej upp den ännu, ska ringa Martin & be om hjälp...fattar fan inget!

Cao Bobelooo, hörs later ;P

lördag, maj 27, 2006  
Anonymous Anonym said...

ahhh går ju inte att skriva i din kompis blogg, lämna comments om man inte är en blogger.

nu vart jag ju arg igen....

lördag, maj 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Akej, jag ska kolla vad för mobbade inställningar som finns där!
Så arg...du kan nog få skrika av dig snaaaart ;)

lördag, maj 27, 2006  
Anonymous Anonym said...

You are the ghost behind my eyes
The ghost that tells me lies

lördag, maj 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Najs najs "anonym"...kommer spöka ihjäl dig inatt MOHAHAHA

lördag, maj 27, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Man kan inte få nåt som man redan har..Moaha ha ha:o)))))

Den bloggen kan jö inte ha damp den måste ha dump tror jag då den håller på å knasar så där.

En gång så tröck jag på *deleta denna blogg* eller vad det nu står, av misstag.
JÄVLR vad förbannad jag blev..skrek och svor och spottade...
-Hur kan blogger bara ha en sån knapp, utan varningar så där 9 i rad först??
Lova mig att aldrig trycka på den!!
Nattiskramelikramar!

söndag, maj 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hehehe Ankie, här delitar vi inget...den kommer få ligga å guppa runt även om jag skulle avhålla mig från klotter på längre tid! (hoppas inte va :)

söndag, maj 28, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home