MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, maj 23

did I forgett to say...

För första gången på evigheters evighet...så blev jag lurad att kolla på schlagern... broder var över i helgen & den stackars hjärntvättade gossen skulle promt stirra på det! Först spärrade jag upp ögonen, tog mig för hjärtat och nästan dog...bara av tanken... men han såg lite deppig ut & så hade han brytit armen, inte kan man väl missunna en invalid lite mer plåga?!

Akej...vi kollade...någonstans på vägen, stängdes mina öron av, hjärnan satt på loop-mood, jag befann mig i lala land... bror pep av för kolla datan lite, frågade mig om vilka han missat...öööh dööööh...va? Där har man suttit med burken mitt framför snoken och inte fan registrerat ett smack?! Det enda jag minns av mitt trauma i soffan var...de flesta hade vitt på sig, flesta brudarna tävlade visst i om vem som hade längst ben eller nått...för alla slet av sig kjolarna, eller så hade de skärp som kjolar...eller...ja nått skit var det!

Vill minnas att jag vakna till när finnarna gjorde entré...det bröt av...och monstergubbar är ju alltid söta! Bror & jag hamna i en diskution om att man skulle skita ner sig om man blev väckt en natt av en av de där gubbsen...så sant, då skulle det vara mindre söta i den totala förvirringen!

Jupps...det var min lilla afton i TV soffan *S*...minns jäääävligt mycket! Ah, just det...nån av brudarna hade ett skitsnyggt armband...det minns jag! Och vitt hade hon på sig...vitt precis som det blanka papper som schlagern lämnat kvar i skalle ponken på mig! Kanske nått att snyta sig i?! =P

Jag har aldrig sett charmen med schlager, alla äckliga schlagerbarer på krogen är garanterat puppyassfria områden!!! Att bögelinor gillar schlager är ett mysterium, jag menar...de ska ju vara så trendiga å hippa...varför gillar man sån musik då, kan de inte nöja sig med skaka sina små asses till lite r´n b istället (minns ytterligare ett trauma från TT, då jag råkade gå igenom den där förbannade schlagerbaren...eller slagbaren...man fick fan ducka så de flaxade omkring, de galna karlarna)
Såg någon liten bögelina som var förtvivlad över finnarnas rockande seger, stackare....fatta hur förtvivlad han är, det här sabbade ju hela konceptet....rubbade hans ideal...det var ju inte en schlagerlåt, stackars Carola som inte kunde vråla....mohahahaha...nä fan, jag gillar ICKE schlager jamandet & jupps...coolish med finnarna!

MEN...det var sista gången på minst ett decenium igen som jag blir lurad att hamna i psykos vid rutan...GAAH! Min gaysyrra...jo då, hon satt KLISTRAD på första parkett för att skåda detta... men jaja...hon är ju inte som alla andra särbarn *S*....hon e ju gay!
I forgive you ;)

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

;OO))) <--mina nyutvuxna dubbelhakor..
Jo jag tycker du är störtskön som inte gillar lullull och gullgull..med tanke på senaste inlägget. O det var cooola attrialjer som jag säkerligen skulle ha köpt åt son (eller dotra om jag fått nån)

Jag har länge funderat på om jag är störd som aldrig använt rosetter och rych pych och rosa och dockor osv..
Dockor lekte jag bara med om jag fick mata dom på riktigt och klippa håret av dem på riktigt. t.ex.;))

Slager brukar jag se slutet på för jag fachineras av omröstningen.
För mig räcker det med att höra de där 3 sekunderna av varje låt i repris för att höra vilka som suger och om det finns nån som är bra. Hatar också slagers så jag brukar vilja att nån låt som inte är slager vinner..hihi..
Men i år så råkade jag se den söta ryssen som sjöng en ganska bra latino-aktig låt..Han hejade jag på och han kom ju 2:a.
Finnarna var helt klart värdiga vinnar. Vilken show.
Blev helpaff då mamma hade tittat för hon tittar aldrig på sånt skit..Men hon råkade se Dinnarna och tyckde de var döcoola med fladdermusvingar ´.
Jag berättade för mamma och nu för dig= att man kan se såna skräckfigurer i fimen: Pirates of caribien.
Om du inte sett den filmen så MÅSTE du se den nu, för jag vill höra vad du gillar den !!!!
Its an order!!!
:-)
Nu ska jag äta moussaka mitt i natten och se om det finns nåt annat än porr på televeschen som farsan kallade tv för..

onsdag, maj 24, 2006  
Blogger Chribbe said...

Det som känns skönt att veta (och som alla hårdrockare alltid vetat) är att hårdrock spöar allt och alla alltid. Släng in en hårdrockslåt i schlagern och den vinner med mesta poängen genom tiderna. Släng in en schlager i en hårdrocksfestival (vi låtsas att det skulle finnas nåt sånt) så kan du räkna med att den hamnar sist med 0 poäng. Hårdrock rules!

onsdag, maj 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

rock e ju rock chribba...det finns så många olika typer av det, så alla lär ha åtminstånde EN favvolåt!

schlager (eller hur man stavar) suger stenhårt!

torsdag, maj 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home