MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, maj 17

Mitt beroende & jag...SOCKERPUNDAREN BEKÄNNER

Hehehe...råkade läsa "nu är jag avgiftad på socker"...MOHAHA
Det är sant, socker är en drog...jag är beroende, jag erkänner!!!

Som idag när man är hemma, halvkrasslig & dan...vad gör man? Jo, man raffsar likt en pundrare i skåpen...mnjee det där vill jag inte ha...hmm...vad e jag sugen på?

In i kylen, ut ur kylen...näe...inget där heller. Åh vilken lycka, i frysen fick jag högvinst...efter ha raffsat i varenda vrå efter något, bara nått...som man inte riktigt vet vad det är förrens man hittat det, så hittar jag guldådern...

Längst nere, längst in...så hittar jag ett paket med EN endaste stackars litet wienerbröd i bakeoff variant. Min lycka var gjord!!! In i ungen, vakta ungen...röra ihop en skvätt glasyr (mer socker så klart, jag e sockerpundare...vad då daa) med ett öga på ungen, precis som om bullen skulle dunsta, eller bara gå upp i rök (vi minns när en viss dam micrade donuts så de brann) och har man bara en bulle, så har man bara en chans...det måste bli bra!!!

Det är fan sjukt, men jag vet inte huuuur många gånger man taffsar i skåpen...letar efter något sött...det är nog en drog trots allt. Hmm...undrar om det finns ett AS, anonyma socker missbrukare?!

Hilfe hilfe...halva min ekonomi går åt mitt behov...vad ska jag ta mig till?! *develish smile*

Hahaha...vi är nog många, döljer det väl, erkänner inte ens under tortyr att vi är slavar under socker, att vi har små stash av socker...långt borta från små barns glupska munnar. Vet att jag läst om fler morsor som gjort det fatala misstaget att råka köpa sig något gott, glömt att fimpa av beviset innan man når dörren.

Blivit korsförhörda av avkommorna, hur det kommer sig att man tuggat sött när det inte är lördag, vilka taskiga fasoner man har haft för sig. Även tuggumin som försvunnit ur väskor, då barnen råkat snoka rätt på sockret...mmm...de där halstabletterna som när man öppnar den lilla asken bara garvar en rätt upp i nyllet...den är TOM...liten har STULIT sockret... nästan värre än om de myglat loss en femma ur plånboken (givetvis för att täcka upp dagens fix, vid närmsta kiosk...de är icke tappade de små liven)

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Socker är underbart. Mmm, godis, bullar, choklad, läsk, bakelser.... dräggel! Åt helvete med denna jävla slimning av min midja, socker rockar ju för fan :)

onsdag, maj 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller hur, skulle du kunna tänka dig ett liv utan sötsaker?!

Ja, inte jag...och man lever väl en gång så aaah...svulla på *S*

onsdag, maj 17, 2006  
Blogger mumrik said...

själv så är jag inte så mycket för sötsaker, men jag har en svaghet...lakrits... :)

onsdag, maj 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Den enda gång lakrits e gott är om den e salt...djungelvrål kan man inte leva utan...inte heller sånna skruvar!
Men söt lakrits *hulk*, så akej mumrik...lakrits e godkänd...du får va en sockerpundare om du vill då *S*

Erkänn du e impad va!

onsdag, maj 17, 2006  
Blogger mumrik said...

nåt såpass bara...Kan knappt hålla igen på känslorna...JAG ÄR EN SOCKERPUNDARE... :))

torsdag, maj 18, 2006  
Blogger Onesama said...

Hahaha! *Skrattar och pekar på er.*Jävla knarkare! *samtidigt som jag smyger in en chokladbit i munnen* ;)

torsdag, maj 18, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja Onesama....det kan ju vara svårt det där med förnekelsen va, men det e lungt join the punders hahaha

torsdag, maj 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home