MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, maj 12

mother badass...strikes again

Så, jag har återhämtat mig...sovit min lilla pick me up...så nu är det dax att vässa klorna på tangenterna igen & dra upp en gammal goding om min lilla morsa...bara för hon e så grymt skön med alla sina storysar.

Mamma slaktar packa metallbrallan del 1 av två mafijosostorysar helgen till ära...
Så va hon ute på en utav sina klä dig till tänderna & knäck de andra fester...där de grymaste kläder presenteras likt de franska catwalksen, där bilar parkeras...dyrare än dyrast...där folk skryter om sina hus...de på 5 våningar och 18 balkonger och si & så många hektar mark... just det juggefesterna, för er som ej kopplat!
Hon sitter med sin pava vin & de grå pantrarna...dunkar troligen flaskan i bordet & skriker YIIIIHOO...vickar med händerna i takt med musiken, som sig bör på dessa tillstälningar!

Så steppar en yngling i typ min ålder fram, smilar upp sig & säger någon perverterad fras om vem av tanterna han ska lägra för natten...varpå min kära mor läxar upp han efter noter om skam & vanära...ouppfostrade skithög som ska passa sig så hon inte tar han i knät & smacka hans ass blå lila istället, hon har döttrar i hans ålder...att han inte skäms, vad ska han med gammla kärringar att göra...and so on (känner jag henne rätt, så adda hon svordomar & läxa han en kvart MINST)...hon går under namnet gestapo för hon e stenhård...folk e lite rädda för hennes vrede!
Anyway...plötsligt blir packametall brallan illa till mods...folk har hört att han fått så mycket skit, så den där coola "ena ögonbrynet upp-casanova erbjuder sextjänster åt kärringar som e tacksamma" minen är utraderad vid det här laget, kan mer liknas vid "jag är en idiot, shitt jag e utskämd, jag å min stora käft-vart e svarta hålet" minen dominerar nu hans nylle.

Så han piper illröd en massa ursäkter och att givetvis ska han erbjuda DAMERNA drinkar som plåster på såren...mamsen fräser att fotbollskallen kan nog ta sin kroknäsa & D.R.A hon har stålar & kan köpa sitt eget dricka...hon tar inte emot från shitheads! Hennes vänninor är vita i nyllet, upplyser henne om att han e mafija & skitfarlig...PFFT säger morsaan, han har inte träffat på mig ännu...jag kan nog visa han farlig (han kom från fel del av juggeland oxå) ska en snorvalp öppna käften, så kunde hon stänga den åt han...

Envis och plötsligt väluppfostrad snubbe kommer han kutandes med drinkar på en bricka, varpå mamsen höjer ett ögonbryn och undrar om han till råga på allt är efterbliven, kanske hörselskadad?! Djupt förnedrad fick ponken vackert ta sin lilla bricka och pinna iväg....

Part 2 en annan packa metallbralla strikes....

Mor & vännina ska på krogen...vän ser en högt ansedd packametall bralla, studsar å vinkar så han kommer fram, han hälsar på svenska till morsan...som svara på juggo, varpå hans haka är i backen... han erbjuder dem en ride i hans vrålåk...ungefär 2 meter fram till krogen.
Morsan blir mighty irriterad på sin vännina som va så jävla lat att hon inte palla gå den lilla biten, till råga på allt får de gå som prinsessor före alla i kön...eftersom vakterna såg vem som lämna av dem. Och...så blev de bjudna på drinkar hela kvällen...vilket irriterade henne oxå *S* hon e ju som hon är, och packa metallbralls är inte på hennes heta lista direkt!

Men det som störde henne mest var nog att ingen våga snacka med dem, mamsen gillar att dansa & roa sig...inte sitta som en panelhöna, så...vänninan fick höra om hur fetarslad hon var och snål, som utnyttja den där herren för en gratis utekväll och bli sittande som drottningar på istoppen!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha riktigt rolig morsa du verkar ha. Eller zabavna (kanske fel stavning) hursomhelst så är jag glad att jag inte är ensam om mina åsikter med tanke på din kommentar i min blogg.

Ps: hata word verification szdgfesf

lördag, maj 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jupps, hon e orginal helt klart! Man kan garva när hon e i farten, speciellt bilkörningen e ett kapitel för sig *S*!

Jo jag vet, man blir dyslektisk av word prylen!

Hehe...alltid kul att hitta fler som delar ens åsikter, fast många våga inte lämna en komentar på det... men har snackat med fler som tänker så!

lördag, maj 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fegisar ;)

Redangel = Modig !

lördag, maj 13, 2006  
Blogger Christer said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

lördag, maj 13, 2006  
Blogger RedAngel said...

Måste vara så *S*...och aha...raderad komentar oxå?! WTF?! Hmm...vad händer nu då? Folk flyr i panik, eller?!

lördag, maj 13, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home