MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, maj 9

The flåser strikes på en tunnelbana nära dig...

Jupps...man har utvecklas till en preverterad flåsare...jupps, så ere... man sprayar ögonen så man blir blind, sprayar näsan så hjärnan snurrar 3 varv...sväljer piller likt en pundare... men liiiikt förbannat...så rinner ögonen, som om man storbölade, snoken droppar som en trasig kran och som bonus på det hela...så kan man fan knappt andas.

Man flåsar sig fram till tunnelbanan...lagom tills man petat ner asset på sätet, så börjar kraffsandet i väskan, torka tårar...folk stirrar...man ba NEJ JAG GRÅTER INTE!!! Sen ah, så ska givetvis snoken dra igång...jamen TA HELVETE...

Har man dragit på sig solbrillsen för se lite cool ut, så svullna väl näsknölen av snoransamlingen...vilket troligen trycker på tårkanalen så man ser ut som en tecknad film... spraya tårar på allt i en meters radie av en.

Sen...inbilla man sig man e lite foxy ändå...tills man upptäcker att folk hoppar högt i rulltrappan, tänkte...ah vafan så högt har jag väl inte min MP3?! Näe...det e bara det att de tror ett pervo står å flåsar dem i nacken...man kan ju förfan inte andas ens.
Både tjejer å killar vänder sig om med vitt uppspärrade ögon...så ba...näe det e BARA lilla jag, det e inte en rumpgnuggare tyvärr.

BAH...ska det aldrig ta slut?! Blodsprängda ögon likt en charterbakfylla av grövsta sort, flåsar jag fram i solen, snörvlandes...hur jävla hett e det på en skala?! VA?! Helvetish!!!

Så hör du nån flåsa bakom dig...det e nog bara jag som kippar efter luft, försöker se lite cool ut bakombrillsen (ja, hur fan döljer man annars röda ögonvitor?!) hmm...den där Majkel Jackasson kanske inte har fel, man ska skaffa sig en mask oxå...AHAHAHAHAHAHA villken syn, sen lite flås på det & rubriker skulle florera i varje kvällstidning, varning för the flåser!!!!

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

;o))
Men jag tycker så jävla synd om dig som får så där svår allergi.
Jag har bara haft så där 2-3 ggr och då var problemet att jag nös hela tiden i flera timmar.
Det kliade hysteriskt och som om en kittlande nerv låg där.
Jag flåsade också för jag hann ju inte få in luft mellan nysningarna.

Var på en fackkurs och vi skulle ju sova där, men det jävla huset hade heltäckningmattor överallt och jag hann inte vara där mer än nån timma innan vi begrep att det inte gick att ha mig där..Tog en taxi hem och chaffören hade aldrig sett maken till nysande person förut.
han förstod dock inte utan sa hela tiden att jag var förkyld..ujuj...

onsdag, maj 10, 2006  
Blogger RedAngel said...

Har aldrig haft så innan, detta... my lord...det e ju som att vara 102 bast med backen påslagen!

torsdag, maj 11, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home