MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, maj 2

Klister i arslet...

Jag är så extremt omotiverad idag...fan...seg som en råtta! Har vart vaken sen 8, skulle vart på lilla skolbänken vid 9, sitter å kliar mig i häcken...snart e klockan 10!

Happs, ska jag släpa mig till duschen...dra en rövare om att jag försov mig? Ska jag sjukanmäla mig? Vad ska jag göra?! Fullkomligt nollad idag, utan egentlig anledning...man får ju ångest bara av tanken *S*...där sitter dom & undrar vart fan är jag...här sitter jag & undrar...vart fan är jag?!

Damn...kanske har lite ont i stortån? *ASG*...nä men helvetish...skulle egentligen behöva hitta lite papper, åka till skattemyndigheten och ordna så jag får ett nytt pass kanske...uppsöka lilla polisstationen för att tillverka detta sketna pass?! Pallar jag? Hm...?

Sonen jagar man med en bazouka när han är seg, du SKA till plugget...stänger han av klockorna så får man utbrott...men...så sitter man här nu och bara...eh jaaa...hmm...kli kli i skallen?!

Kan det vara mitt undermedvetna som vill ha frihet idag? Eller...kanske anser att kursen suger lite? Eller...är jag bara lat & har fått klister på stolen...som hjälper mig att fatta beslutet... dumstirra dig fram idag?!

Mnja...så här är det just nu...ska se vad jag gör...orkar fan inte bry mig för tillfället, jag är inte på humör helt enkelt! Får man vara obstinat eller? Lite småkriminell vägrare? För det är väl kriminellt att kolla på klockan & skiiiita i vad fan som händer?!

Happs...nu ska jag återgå till att fundera & se om klistret släpper, om jag gör något vettigt!?!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart man får vara obstinant. Det är typ det enda glädjeämnet ibland.

tisdag, maj 02, 2006  
Blogger RedAngel said...

Hehe...jupps! Och skönt nog tyckte min lärare oxå det. Så nu är jag hemma på laglig väg, har tillåtelse att pilla navel!

Gud va skönt...

tisdag, maj 02, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home