MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, april 26

sitter och fingrar lite...

Damn asså....fick ett nummer till en kille, har sett bilder på hans kropp *S*...ni vet sån där tränings tävlings snubbe.

Å herre gud...som en grekisk gud, tungan är redan i knävecket och man bara SHIT MAJBRITT jag är blind & har inte en vettig tanke i skallen mmm...men frågan är bara nyllet, det är mer intressant och om han har något i skallen. Men sitter och fingrar på nummret lite...ska jag eller ska jag inte?

Med tanke på min digra lista av miffo dejter & pajas patrask, så är det ju inte så man slår knut på sig själv. Snygga killar är ibland så korkade att man får lust att dra en handväska i skallen på dem, tränar de en massa...så diskuterar man majs och tonfisk sorter, vad man kan göra med ris och pasta...and I say...HÅLL KÄFTEN Å VISA MAGRUTORNA ISTÄLLET!

Om samtal rör sig om sånt...då tänker jag som en kille, som skulle lyssna på make up & klädtips...visa pattarna å håll käft!

Osmarta killar är så ohett...spelar ingen roll om de är vackra, en idiot är en idiot oavsätt förpackning *S*! Hmm...ska nog snacka med han först & analysera hjärnan...hur snabbt han tänker, hur smart han verkar va och sedan tilltvinga mig ett RIKTIGT facepic! Har ju sett att han har najs läppar å sånt där viktig hahaha ...men resten då?

Måste fundera lite till...är ju så fucking trött, så frågan är när jag är pigg nog för en fika? Ah shitt... vänta skulle fika med ex också...hum hum...fan nu börjar jag röra om i kastrullerna!

Så...då har jag tänkt högt nu oxå...uppar väl om det är en mardröm, eller om det är en ängel så kommer jag tilltvinga er att läsa mina hyllningar hahaha NOT

6 Comments:

Blogger Maria said...

Hoppas han är smart, det andra verkar ju vara rätt i alla fall! ;)

onsdag, april 26, 2006  
Blogger Onesama said...

Om han inte är smart så hoppas jag att han iaf visar sig vara lätt på foten. Att få omkull en grekisk gud kan ju ha sina roliga sidor också. ;)

Har du tur är han både snygg och smart. :)

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...ja du onesama, hur svårt är det att styra ett himbo mot bädden???
Knappast avancerat...eller vänta här nu, vaddå ÄR killar svåra?
Öh höhöhö...näe, inte direkt *develish smile*

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Maria...jag hoppas trots allt på clever :P

torsdag, april 27, 2006  
Anonymous Anonym said...

Va fan är det för fel på tjock, dum och låghalt nudå????? *S*

torsdag, april 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nisse...du tränar ju?! Eller?? *S* Det e väl inget fel...men Nisse hur många whiplash har en big mama orsakat dig?

Klädd i mumu dräkt oxå???

Seriöst? Så...ah, du vet vart jag e på väg med dina tankar nu hehe!

Men smaken e som baken...delad, alla hittar väl något (och som jag läst på mumriks aka mumlish sida så hade några både gift sig & förlovat sig?! eeeh??)

torsdag, april 27, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home