MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, april 24

Iaktag försiktighet...explosiv smet

Jo då...så invigde jag det där mysko mjölet...glutenfria mixen från helvetet är mitt nya namn på skiten! Stod och dreglade...skapade mina mästerverk igår...skulle fixa matmuffins tänkte jag. Vad ska jag annars göra, för att testa vad det går för?

Redan när jag öppnade paketet...så damma det upp ett lustigt kritvit puder?! Fan det ÄR knark eller?! Ska man testa snorta nu, eller senare? Besluta mig för senare! Tänkte jaha ja...funkar det i samma mängd som vanligt mjöl...denna gyllene dyrgrip jag har i min ägo?

Så smart som jag var sökte jag på nätet, kollade lite...verka funka som vanligt med doseringen, så den svenska kocken var plötsligt i mitt kök...bördi bubu och allt det andra, så var smeten klar, addade mina kycklingbitar (& det gröna andra stuff jag rörde ner)...har man allergier så kan man inte få fågelinfluensa faktisk, man nyser så jävla mycket själv räknade jag ut, så det kommer slå ut eventuella andra luft eller köttburna basilusker!

Akej...väntade spänt vid ungnen, näsan trycktes mot luckan vart 5:e minut...måste ju kolla om det händer nått! Jo då, visst fan hände det nått...men inte så mycket action eller resningar som man sett tidigare. 25 minuter senare plockade jag ut mina dvärgliknande klumpar... djupt besviken, såg inte alls ut som när man baka på vanligt mjöl.

Tvi vale vilket jävla skit....ja det var ju inte degklumpar direkt...men inte lika fluffigt och poröst som normalt?! Fan...måste man adda lite dynamit för att skåda svullna fluffiga matmuffins eller? Nu är jag upprörd, det där knarket var ju inget roligt alls att baka med...och äckligt... som potatismjöl i koncistensen...

Läste på allergisidorna att jo då, tuggar du glutenfritt, så finns faktiskt chansen att lactos historian försvinner...så ni kan ju bara tänka själva hur jag börjjade le, från öra till öra! Mina latte...min glass...mitt liv...ja...snälla....jag äter vafan du vill bara jag slipper ena pesten!

FAST...med min tur i livet så får man väl något annat, godisintolerans....cola allergier...men AHA, då kanske man kan käka ytterligare något annat, så kan man få käka...nått gott? Eller?
Fan vilken optimistisk pesimist jag är *ASG*

HELL YEAH IM TOTALLY FUCKD BY A DUCK!!!!

Men...alkohol kan man väl inte bli allergisk emot? Eller cigg??? AH...på tal om cigg...skall bränna ett inlägg om det med!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Må du alltid röka och dricka med mej tills döden kommer och hämtar dej..

måndag, april 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja, det kan du fethajja att jag ska... jag skiiiiter i vad alla andra gör, jag dör!

Sen ska jag spöka för freaket vid kassafronten!

måndag, april 24, 2006  
Blogger Chribbe said...

Jag brukar vara allergisk mot öl varje lördagmorgon. Sen brukar det gå över till fredag.

tisdag, april 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Äh...Chribba finns bot mot det i form av pizza med extra ost, en liter cola!
Tyvärr ej i pillerform...men skitsamma!

tisdag, april 25, 2006  
Blogger Chribbe said...

Mmmm...pizza *gaaarggh* Can't write comments, eating.

tisdag, april 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Det ska bli min frukost på lördag, hade jag tänkt mig *S*...najs planering va!

onsdag, april 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home