MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, april 23

flottfärder & andra resor =P

Mystik tätnar kring mannen på flotten...
Idag har jag ju läst tidningar...som ni kanske märker, mina fantasier börjar rulla & jaha ser ju en hel discovery dokumentär med mig själv som star, så klart!

Ja herregud vad man kan läsa...satt & fnittra lite...en pajas på flotte har de hittat, som vägrar säga vem han är & inga ID stuff har han, de hitta han på en flotte mitt ute på sjön mellan norge & sverige & vid förhören vill han till New York...han har känningar där vettu?! Hm...hade han tänkt paddla dit eller? Varför var han i en flotte? Romantisk liten tripp på sjön eller??

Fantastiskt...så rent av om de lyckas identifiera han, så kan han få en resa dit...troligen gratis...ja för han då möjligen.
Funderar på ta mig en tur på en flotte, hävda att jag har känningar på Hawaii...kan svänga mig med lite ortsnamn...har väl sett Magnum P.I på nätterna, så jag har en plan...jag ska hälsa på solen!
Sen när jag vill hem, så...sätter jag mig på en flotte bland hajarna & skriker att jag e svensk, jag har mina rättigheter...så myglar jag mig från att bli fångad på bild, sen rent av får jag snålskjuts till stockholm igen?! Hör ni vad jag hör... SEMESTER!!! GRATIS!!! Självklart kommer de förhöra mig några timmar, men jag e bra på snacka...sen e jag bra på bevara hemlisar...så japps, då kan jag lejter lixom ha 14 nya blogginlägg om poliser & kokosnötter...inte illa va *S*
Inte så dum idé...skall genast gräva ner passet i blomlådan & klä mig för en dag på sjön...ah, packa ner bikinin oxå, för nu ska jag på betald semester i kajak *ASG*!
Sverige...möjligheternas land...sedemera till solig strand...