MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, april 20

i´ve been good...Glutenfritt...shit

Just det...idag var jag på matshopping, tänkte se till att påbörja det där glutentjaffset. Så aha, spana in bröd...några sketna skivor bröd för 40 spänn?! Men herre jävlar, det e väl inte GULD i dom där bröden?! Och det var rostbröd...asså i världens minsta förpackning?! Ska det där ens räcka till två frukostar? Fan i helvete vad dyrt!

Mycket irriterad spökade jag vidare bland hyllorna...jag ska baka mitt EGET bröd...mmm... nästa mission glutenfri mjölmix this and that?! Herre gud, det är en vetenskap...jag gillar när shopping är enkelt!

Nu fick man stå som professor Balthasar, läsa igenom vafan se snacka om...så hitta jag glutenfri mjölmix utan lactos?! Eh...iofs visste jag inte att det fanns mjölk i mjöl...men å andra sidan verkar det vara mycket man inte vet!

Kan inte påstå att jag blev klokare...troligen har jag köpt MJÖL...och inte någon pulvermix till något sketet bröd med massor av annat kraffs i! Nä, livet var fan simpelt när mjölk hette mjölk & när mjöl var MJÖL!

Och utbudet av kakor...jag gråter fan, man är förpassad till skrumpna små saker som ser skitäckliga ut, inga glamour förpackningar, inte ens kakorna ser tillräckligt åtråvärda ut att slänga ut pengar på.

ÅÅÅ så äckligt, vita små knarkpåsar med glasspulver i...och massa annat, sheitt...vad är det för värld jag hamnat i?!

Det är är värt minst 98% kakaopraliner...mmm...jupps, det är ett trauma, jag lider...tar handen för pannan & drama gråter en skvätt krokodiltårar...stackars stackars mig...måste leva på smurfkäk som kostar trippelt mot alla andra god saker.

Erkännas bör att jag köpte kakor med choklad på...digestive, jag skiter i alleriger, jag ska svulla mig fördärvad, snyfta lite lätt

OCH stordrama 2 eller 3, beror på hur mycket drama man hunnit läsa på bloggen idag *S*... min mus har dött, den jäveln bara la av (kan bero på batterier som dött) så man är förpassad till den antika, utan scroll hjul & med sladd....min mus är fångad, den sitter kedjad vid burken & gråter av lycka...någon tar på den!

Inte länge nog, imorgon ska jag få med mig batterier hehe...så här kan man inte leva! Och NU ska jag sova....tataaaa (who am I trying to fool, ah oups my self again....hehe, djupt insiktsfull är jag trots allt)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag lider med dig Red. Finn tröst i att vodka inte innehåller någon gluten...OR ELSE! *S*

torsdag, april 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ha! mera pannkakor till mej!!

torsdag, april 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Helt rätt nisse... vodka & cigg... inget gluten *S* ska hålla min nya diet nu! Tack Nisse för rådet ;)

å vahettere dä funka schittbra!! scher lite dåligt här i dimman, schellre blind å aspackad än läscha shit å anonyma pannkaks tjyvar ska hängas, gå på planka... få SPÖ heelt enkelt!!!

torsdag, april 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home