MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, april 17

damp...en ny level av medvetande...

Jag har svurit, jag har skrikit, jag har bitit i sladdar...jag har packat upp filer, laddat ner filer, vält upp & ner på kameran...skakat på datorn and...NOPP!

Började så bra...skulle bränna bilder, non comprende skrek syrrans burk... Im on easter holliday so fuck off with your scary pics!

Happs...tänkte, skit samma...jag laddar ner nya drivrutiner till el incopetento, så kan jag åtmindtonde få ut bilderna på burken (ja, min andra data hade dom, sen flytta jag & nej jag vet INTE vart skivan är)?!

Happy happy...kommer hem, loggar in på Nikons sida...bla bla..skapa ett konto först...okej då shithead. Får mitt verifikations mail att jo, nu heter du this and that...logga på & hej å hå!
www. och...mmm...logga in! Då börjas det...nehe du, vi känner inte dig...dra åt helvete eller klicka för att hitta fel! Jupps...testa ngr ggr & sen akej...säg mig vad det är för fel...klick... blipp... Jo, kan du ditt lösenord eller e ru senil?

Adda din mail så ska du se att vi vet det du inte vet!Under fanns en sån där ruta, som ej bör existera när raseriet arbetat upp sig: Fick du svar? Eller klicka här & skicka...mmm...tro mig jag skickade en A4 om att deras hjälp sög röv & nej... det hjälper uppenbarligen inte mig att de skickar mig mitt freakin lösenord...när deras värdelösa system ändå inte vill släppa in mig, för de har ju bekräftat kontot era sinnesslöa jävla miffon!

Försökte andas genom näsborrarna...envis? Jag? Jo då som satan själv... klicketi klick hitta drivrutin...happs klappretiklapp...modell, märke and all tha shit...AH TITTA hehe...hittade, börja ladda ner! Mission completed!

ELLER...nej, få ett nervsamanbrott...ge mig anfall, få mig att svära likt en balkansk bonde... fragdan skvättandes & ögonen blixtrade...håret på ända...sexy as hell...så där djuriskt hottie!
Nu kan du slå på din kamera....plink...plonk...UBS vet inte vafan du går på, för det du pluggat in kan vi plugga ut...ha det bra in hell addat med simpson HA HA! Zvopp så stängdes kameran!

Men ditt förbannade jävla tröskverk, ska jag sparka dig nu eller senare?! Okej...börja gå igenom alla filer...och jo då, drivrutiner fanns det allt...till VARENDA JÄVLA ANNAN MODELL ÄN MIN! Spott, fräs...tillbaka till nikon sidan...söka fil IGEN....aha felsök, jo du om din fil inte finns så kan du sätta dig på kameran...hoppas på att du har picture wiew i arslet, för det är allt du kan få från oss...men vi hoppas självklart att du köper minst en till av oss...jo då, jag kan sälja en silverfärgad hjärnskada...coolpix med bitmärken?! Intresserad eller??? I skalleponk leverans...oförpackad...akej!!!

Jag är så förbannad...så irriterad...så jävla freakin tokig, för fan...MÅSTE jag lägga mig med arslet i vädret & välta varenda sketen jävla banankartong i heeeeela förrådet?! VA? Kan man inte bara ladda ner drivrutiner utan att få anfall??? KAN MAN?! *DJUPT ANDETAG* Nej, det kan man inte...man kan ladda ner massa dynga på burken å zippa upp...sitta som en fjant & vänta på att man installerar...skit...värdelösa filer...GAH BITER MIG I KNOGEN DRAMATISKT...KAMMAR HÅRET...DRAR TILL SMILBANDET...AND AAAAAAAAAAAAH

fan vad livet är underbart när saker inte funkar som det är tänkt...ååå va jag e glaaad tra la!

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Det gör ooont i mig om dig!!!!!
Så där galen blir jag också och orkar inte med det så jag undviker numera massa nedladdningar och nya grejer för blodtryckets skull då;-)
Hatar också rutor som frågar om man är nöjd med informationen , om den var tillräcklig..NEJ NO INTE NÖJD!!! Oftast.

Lite kul för jag gick in hit till dig och såg bilden på hunden from hell och tänkte att nä här är ingen ny uppdatering, men så kollade jag en kommentar och under tiden hann du uppdatera..Tackar för det!
:-)
Nu ska jag försöka fixa lite med foton som jag äntligen tog i dag.
Orkar inte hålla i kameran då det värker. Inte alltid.
Men se i dag gick det bra.:-))

måndag, april 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja, jag känner mig lite lätt upprörd bara...nu har jag en digitalkamera att använda som toa papper OM jag inte hittar skivan!

TA HELVETE...vad irriterande det är!

måndag, april 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

...och för att ytterligare strö salt i såren så verkar sonen gömt fjärrkontrollen innan han somna!

Så nu måste man springa & trycka på TV´n oxå...halleluja...glädjen lixom strålar ur mig...MMMM

måndag, april 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home