MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, april 15

hysteria i äggjonglerar trakterna

Men damn...måste det alltid vara en sådan hysteri kring alla högtider?! Vet inte hur många miljoner frågor jag har fått om påskmiddag, hur gör ni, hur gör djur...men har folk inte fått nog sen julafton eller?! Och ska man jämföra påskpynt nu, mäta omkrets på påskägget? Diskutera vad godiset kosta per hekto?!

GAH...ett ljud till och jag börjar bli uppretad. Vart på påskmiddag, påskbesök & påskfest...så... vad mer? Jo, frågan...och hur gör ni på måndag? Eh...måndag? Jaha...eh fundera seriöst på pilla mig i naveln, stå på händer & vissla?! Går det bra eller? Så imorgon är man inbjuden att fira påsk hos en vän & hon börja hausa upp sig....ouiii vad ska jag göra för middag, hur ska jag måla äggen...bla bla...men damn, gör som du vill?!

Så jupps...suttit & letat recept...här, gör det här...njeehe...okej, den här är god & enkel gör det? Njeee...men HÄR ta lådan & kraffsa själv?!

Och för att tillägga...nej, jag har inget påskpynt hemma...mer än de påskägg med sina målade höns på, det räcker för min del! Ah...en bukett tulpaner & en påsklilja i en kruka får väl räcka?!

Tål inte ägg...så nej, knacka ägg gör vi på middagar... vill sonen måla ägg, så okej...då målar vi ägg! Mina påskpynt från förra året tuggade hunden upp... hade faktiskt köpt små söta kycklingar...men ja, det var en tuggad boll kvar av det när vi kom hem. Så...NEJ inte jagat nytt!

*S*...jag kör var annat år kom jag just på...påskdukarna, gardinerna & fjädrarna ligger i tryggt förvar i flyttkartongerna i förrådet och mnja så ere! Men denna hysteri...shitt det här året har alla fått passande TUPPJUCK (allt i den sanna påskandan)!

Och...vad stötte jag på idag då...5 valpar...hu så hemskt...sånt vill man ju inte se nu, tur att sonen inte var med, för då skulle det jamas om att vi ska skaffa en ny hund! Visst dom var skitsöta, pep, snubbla på varandra, drog varann i öronen...men jag är botad! Jag är imun! Fast hade det vart rottisvalpar hade jag väl legat på knä & snacka babyspråk...kidnappat en...kanske!
And I say....vi åker på semester...bättre?! Svar ja...för en semester måste man inte rasta i ösregn eller i snöstorm, en semester rastar själen & ger en lite nya intryck och troligen en solbränna som flagnar av samma dag man sätter häcken på flyget hem *S* men...man slipper rasta den i urväder!