MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, april 14

Hit el Pudlo...and run bitch ruuun...

Ja, så var pudeln med igen...papsen skulle köra syrran & morsan för att hämta upp nya bilen. Syrran sätter sig i bilen & pudeln freaka ut...studsade, naffsa henne i händerna, ansiktet....slickade på henne...tjöt som en upphettsad gris. Så medans papsen snacka med mamsen utanför bilen tog syrran tag om krullet & skaka om den, gav den en smäll så den skulle lunga ner sig!
Ingen spöar el Pudlo...för då får han damp, hunden blev ÄNNU galnare, fick typ valpryck & sprang runt i bilen som besatt, studsade i taket, fönstrena...på ratten...den svarta faran! Syrran fångade fågelhunden i luften, tryckte ner den i sätet & skrek FYYYYY! Den titta upp...sen slet den sig loss & hoppa vidare. Så kommer föräldrarna in i bilen, de ska åka...de hinner åka 2 meter innan syrran skriker...TA UT HUNDFAN, jag orkar inte meeeer!!!

Mor & syster byter plats, mamsen placera hunden mellan låren i ett saxgrepp...varje gång papsen kollar ut får hunden en smäll på nosen, sen stirrar hon ner el Pudlo, säger FY och... badabing...hundfan lugna ner sig! Mamsen utbrister till papsen att man ska inte jönsa sig med hunden, den e bortskämd & ingen har sagt åt den på skarpen...papito vågar inte säga emot mamma gestapo! För annars kommer han oxå sitta fint *S*.

Syrran undrar förvånat, vad vet mamsen om hundar?! Egentligen?? Efter rottisen har hon farit som en vante, där har hon aldrig lyckats statuera VEM som rastar vem under alla dessa år! Då berättar mamsen att hon sett på TV, de har en serie om hur man uppfostrar hundar, man kan lära dem allt, även en idiot till pudel kan man lära konster...men fördelen är om den först kankse kan det mest basala...att SITTA STILL, LYSSNA.

Jag har fortfarande inte träffat el bastardo till pudel, men ju mer jag hör om den desto mer kliar det i fingrarna att lära pappa HANDSKAS med en hundjävel. Den verkar ju dominera & härska själv & jag tänker bara...att köra bil med en galen pudel som leker Matrix längst bilens insida måste ju vara livsfarligt! Förstår inte varför han inte bara trycker in skiten i bagaget, ja...han har en stor kombi med galler...jag snackar inte om att låta pudeln åka i bagageluckan i mafija stil!

Papsen undrar om syrran smackat pudeln, för då blir den galnare, självklart ljuger hon & skriker den är galen...av sig själv, sjuka hund! Varje gång som syrran tänkt spanka vovven så känner papsen på sig det, kollar...hon klappar & ler för glatta livet! Jag förstår henne...det finns inget värre än bortskämda hundar & barn...och återigen...hur i helvete kunde han köpa en pudel, en sinnessjuk desutom...kunde han inte köpt en SÖT hund...inte en äcklig hårboll, en luddtuss on crack!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tja! Jag länkar till dig från min blogg om det är ok?

Mattias

fredag, april 14, 2006  
Anonymous Anonym said...

hahaha, fan. Alla vill ha dej min pärla.

fredag, april 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...Jo då, så ere va!
Klart, med mina lysande storys...mina vivida berättelser om livet på planeten we call jorden, vem vill inte ha mig?!

Helst inte farbröderna i vita rockar då...men ah...dom med om jag får gömma mig i en byrålåda ;)

fredag, april 14, 2006  
Anonymous Anonym said...

haha.. jag skulle fan vilja se syster sitta och hota pudeln.. :-)

måndag, april 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...förstår inte hur du menar conte? Asså...är du en uppviglare av djurhot? Fy dig...evil thing!!!

måndag, april 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home