MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, april 14

Hjälplös, förvirrad & inlåst...Min mor again...

Min mor & syster hämtade ju upp bilen som sagt...så mamma har alltid en förmåga att klanta till det & sitta helt oförstående sen. Som sagt hon är blond & storbystad...och ja jag har väl kanske utvecklat ett blonds with big bazokas are crazy, tack vare henne!
Men hon är så tankspridd, så förvirrad & hjälplös att man har lust att slå henne så hon vaknar... ibland! Så den HÄR gången hade hon satt sig i syrrans bil & på något sätt lyckats låsa in sig själv med hjälp av sitt pillrande på centrallåset...hjärnan fick blackout & hon panik...så hon lyckas komma på att man kan öppna babaget innifrån & kravlar sig genom halva bilen för att ge syrran nyckeln & släppa ut henne?!
En annan hade stoppat nyckeln i bilfan, tryckt ner rutan om nu man blev inlåst...istället för att krypa som en idiot & klämma asset mellan sätena.
Så jaha...mamsens klåfingrighet får då självfallet bagaget att flippa, när de kör så öppnas babage luckan & mamsen får återigen panik. De stannar & försöker få igen...men på någon lustig höger så fungerar det inte (troligen lyckas hon låsa bagaget fast dörren va öppne...eller nått) så mamsen säger till syrran...vi åker tillbaka till bilfirman & frågar hur man gör!
Syrran blir galen...är du sjuk i huvudet, tror du jag tänker åka som en idiot & bara hej, jag är efterbliven & köpte nyss en bil hos er....hur stänger man bagageluckan? Ja!!! SNÄLLA!!! Så syrran sliter nyckeln ur handen & lyckas få igen luckan, skäller på mamsen & säger PILLA INTE PÅ ALLT DU SER!!!
När vi senare kollar upp bilen, inser vi att batteriet till nyckeln troligen är halvdött, därav problem att låsa & låsa upp...sen så har nog mamsen försökt att programera om nyckeln genom att trycka på alla jävla knappar samtidigt! Herre gud...det är så man ska tejpa fast henne ibland! Och ja...hon är den typen som skulle gasa till bilfirman & göra en scen över hur fan de kan sälja bilar som man inte kan stänga babageluckan på..medans vi kollar & löser problemet utan hysteri!
*S* Hon är ett orginal morsan...så otrolig i vissa lägen att man bara...MÅR DU BRA?! Samma med datoreer...hon inbillar sig att ett fel man gör så kommer nedräkningen för selfdestruction & datorn kommer säkerligen att explodera. Och hennes musföring i luften när hon ska till sig att surfa...herregud hon driver mig till vanvett, man bara DET SITTER EN KULA UNDER, DEN MÅSTE RULLA PÅ MATTAN....sluta paddla i luften för fan!!!! Och nej...när du trycker på krysset så stängs sidan...men...vafan gör du...nu scrollar du?!
Då väser hon att hon gått en kurs...man ba JAHA...i vaddå...luftsurfa med musen?! *ASG* Näe...det var länge sen....men jag kunde då, man bara jaha du...frågan är VAD de lärde henne för jag blir inte klok på henne! Säger bara...stanna i soffan...sitt bara still & zappa med fjärkontrollen...för bara den klarar du av!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul skrivet. Hoppas din mamma fortsätter luftsurfa, då hittar hon inte hit.

lördag, april 15, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja, hon vet ändå vad jag anser så det är ingen hemlis direkt... vi är rätt öppna med våra åsikter & kan garva åt det hela.

Hon tänker & agerar på sitt sätt, jag på mitt...så that´s it!

lördag, april 15, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home