MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, april 14

babynojornas värld...

Ja, så har syrran & jag lyckats förvirda huvudena på två andra systrar, så till den milda grad att nu ska det guppas under täcket i någon form av marathon?! Vi frågade bara när och om de skulle skaffa barn, deras mor är ju inte heller allt för gammal...så vafan de kan ju tigga barnvakt om de fixar till nått.
Sen..så mötte den ena av dem oss på shoppingrunda, där vi hade med våra små avkommor...hon betedde sig lustigt, så jag sa till syrran att du...nu fick hon ångest att hon inte skaffat barn, lovar dig att nu kommer det snart, and mycket riktigt veckan senare träffade syrran henne på lunch & då jävlars..hennes syster hade tagit tillbaka sin kille mot kravet en bebis *ASG*....jag höll på dö av skratt! Hon har alltid snackat om "den här kroppen" så fort vi glidit in på ämnet & varje gång så har jag skrattat & sagt DEN HÄR KROPPEN, har fixat en hel kid & se...är den inte vacker så du blir tårögd?! Så fräser hon...din häxa, jo!

Sen så började en kille snacka babynoja?! *S* Ja...nu verkar hela världen slagit slint tror jag... han diskuterade om att se sig köra en vagn, spanet på & i vagnar! Tittade på han och bara...nehe du, inbilla dig inget! Gnugga INTE av dig din babynojja på mig! Förtvivlat började jag dra upp de där najsiga minnena från hospitalet va...hur jag villt pandlande med armar & ben försökte undkomma faktat att leveransdatumet var visst utsatt & nu ska det ske.
Jag sparkade & fräste likt donnan i den där filmen, som snurra med huvudet & mörda präster.

Jo då, jag kallade karln för ett knullsjukt perverterat våp, en efterbliven idiot, här ska inga barn födas, även skötersor & läkare fick sig en känga de med. Jävla kvinnomisshandlare var han & jupps det blir inget nuppande mer på flera år...vad jag fräste, vad jag hotade & damn vad jag roade mig med, ute i koridoren var det några byggisar...de flinade gott & sen tvinga de sköterskorna att fråga om vad jag fick! EN ALIEN FÖR FAN...vad trodde ni, jag fick en vit mike tyson...ja, han såg ju ut som det. Och hungrig var jag...fyfan jag minns det där...jag ville bara hem & de ylade om näe du e ung, stanna kvar...PFFT jag rulla mitt ass ut efter dryga 24 timmar, ville hem till mitt kylskåp & inte äcklig sjukhus mat & en sketen leverpastej macka med en död gurkbit på!

Så när folk säger...ska du inte skaffa en till..man ba vad? Uppföljare på filmen tokan levererar?! Och med tanke på den jävla OD på lustgas som fick en att må som en hangover, att de la sprutan fel så jag födde a naturell?! Naah...kan man inte beställa en? Eller bara låna en över en helg? va? Jo visst, kan tänka mig en till....men då ska jag ha fri tillgång till ALLT knark man kan ha, om de nu lyckas bända loss mig ur dörröppningen för leverans! Och jag tycker synd om den som skulle få mig så långt...skulle han ha en drömmande illusion om en lätt svettig, salig kvinna som ler & säger visst...filma du älskling...så kommer han garanterat få sitt livs chock när jag tar till..vad sa nu sköterskorna...just det NATURKRAFTER...URKRAFTER...mohahaha om jag inte hade ont i nacken så skulle huvudet snurra två varv nu, medans jag avlade ett asgarv modell galen skräckfilm!

Meen...sånt berättar mna ju inte för vänninorna *ASG*...man ba nej det var ett sådant underbart ögonblick, jo då...en tår rann längst kinden, jag kände total eufori och ja...vi höll varandra i handen...sa att gud va underbart...hahaha eller...?! NAAAH!

Så jag blir rädd när folk försöker få mig att se babydimman...jag vet vad det innebär...för mig!