MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, april 14

Paintjob...paintprob!

Lite uttråkad & då kommer jag alltid på mina briljanta idéer...har suttit å klurat lite på sonens rum, det är supernajs nu med hans babyblå väggar i jämförelse med de läskiga tapeterna som existera när vi flyttade in...ah vänta ska hasta in & bränna av en bild...är inte riktigt färdigmålad än, så jag kan ju visa hur uggly det var innan! Eller oj då...batterierna va slut, så får ladda dem ett tag så smacka jag av en bild!

Anyway...har suttit å klurat på en byrå...göra flames på den, så där lite ballt istället för kliniskt vit & ordinär supertråkig möbel. Men frågan är...den ska bli svart...högblank så klart...men ska man köra flames i vitt kanske? Kanske ha maxat lite grå toner? Hm...eller ska man köra på med orange-gul-rött på dem, för lite äkta hetta?

Sen har jag en annan byrå eller..mnja bokhylla med dörr som går att låsa...modell antikrundan! Så den funderar jag oxå på, men kan inte riktigt bestämma mig där heller...antingen ska jag dra upp en drake på dörren, eller kanske ett kina tecken...eller om det är japanskt..eller hmm.. ja en asiatisk pryl i varje fall. Och har vi icke lite beslutsångest även där eller?!

Antingen om man ska spara ut draken el. tecknet villket det nu blir i träfärg som den e i grund, eller ska man köra bordellrött..eller signalrött, eller...aha ska man köra i guld? Hmhmhm... så många idéer, så mycket fritid & så mycket obeslutsamhet...allt på en & samma gång!

Tror jag ska surfa runt lite, i inspirerande syfte...kolla lite bågar & bilar som har flames...tattoos oxå, så man kan...se ett mönster som man kan plocka! Ja...ska kolla ut drakar oxå tror jag... och det där tecknet som jag har i skallen, tror det skulle bli rätt grymt! Men...later, för nu har målarångorna just lämnat huset från då jag gjorde rummet så lite snookbreake behöver man =)

Ah, tar emot idéer å råd...klottra på bara om ni känner att HM...JAG VET nått som inte du vet! Addar givetvis bilder på mina skapelser later, sånna där before and after så klart *S* I sann TV anda! Måste inreda sonens rum lite ballare....han är ingen toddler längre, synd man inte kan airbrush teknik...skulle bli grymt läckert!