MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, april 19

Dagen D2...

Jepps...lyckats trycka in mina bilder på burken efter blod svett & tårar...givetvis låg inte skivan i någon förbannad banankartong...så mmm...jag har liksom "inventerat" i förrådet istället, rensat ut ytterligare onödigt skit man samlat på sig som en hamster.

Myglade som fan...slängde ett drös leksaker, kulor & annat kraffs som sonen uppenbarligen inte har saknat HEHE...ja, man måste vara brutal ibland!

Hupps...så har man börjat kursen, givetvis undrar man vilka briljanta idéer man kan få när man satt & iaktog deltagarna. Vissa är så där tröga, så man vill strypa dem, bitchslappa dem så de kvickna till, sen finns givetvis skvallrishörnan överrespresenterad med kärringligan... och det obligatoriska ofrivilliga ragget! Jag e fan yngst av alla....det här e inte kul...alla andra e stenålders!
Ah fick värsta blinketiblinket & fick hålla facet i styr för att inte hulka! Jag kommer döda han...shitt han trampar redan på mina nerver, som en lismande ål och nej inbillar jag mig eller, döpt han till lill illern...han bara smyger upp på en, läskigt?!

Givetvis har jag scannat av sortimentet...and I cry...inte ett ögongodis, fyfan vilken olycka... man måste ju ha något att stirra på när man blir uttråkad. Det var som scary movie när man klev in, morgonpigg as HELL...or NOT, duka upp min frulle på bänken och folk iaktog varenda tugga man tog, nej kände mig inte frikostig nog att bjussa på min macka eller min TUNNA kaffe... sen satt de två illrarna och skrek VAD HETER DU, innan asset ens nått stolen...bara det på morgonen kan få en att vilja mörda...gav en isande blick...shut d fuck up...jag har inte vaknat än!

Och lill illern var som en skugga resterande dagen...fyfan...RÄDDA MIG NÅGON!!! I need a freakin safe call, dra en vals om min STORA FARLIGA SAMBO som kommer käka upp illern om han ens tilltalar mig, vistas i min närhet....jag RYSER fan!!!!

Försökte scanna av de andra klasserna...ge mig bara en hottie att vila ögonen på...för fan, det KAN bara inte va så illa. Hitta tre stirrande gubbar...man ba nej tack, du gör mig blindare än vad jag är...synskador vill vi inte ådra oss.

Konstaterade att vårsolen grillat grabbsen, fick fan ragg på t banan *S*...ah, inte illa pinkat av gamla tantish! Tyvärr var ponken ett decenium yngre då...men hell, här e vi inte kräsna, blinkande lammkött måste väl innebära att man e guds gåva....still counting! Så jaha...efter lill illerns attack, så kändes det bättre...fan, vart e alla snygga snubbar på vintern? Varför ser man dom på vårkanten?! Är det DÅ de vaknar, kryper upp bakom sina stenar?!

Och nu, jaha...så e man busted...nu är det sova tidigt som gäller...sånt e jag ju såååå bra på, tur att det bara e ett par timmar....skulle inte orka lyssna på käbbel längre än så!

2 Comments:

Blogger Chribbe said...

Vi snygga snubbar hänger mest på Kellys och Bröderna Ohlssons under vintern. Sen på sommaren hänger vi på Kellys uteservering och Bröderna Ohlssons uteservering. Frågan är vart alla snygga brudar är under vinterniomånaderna eftersom de alltid dyker upp i urringat och kortkort lagom till första solen.

fredag, april 21, 2006  
Anonymous Anonym said...

Saken e den att ni inte ser oss i snöstorm & snörök. Och när mn pälsat på sig i style Michelin with out weels, så e re fan inte lätt att veta om det e en långtradare, sportversion eller hot mama! Sminket har troligen redan runnit av, så ja...det som göms i snö... and so on!

Så egentligen, att man missar alla heta snubbar på vintern beror egentligen på X lager mascara som flytit ut i Y antal ögon, så ja... den avancerade uträkningen blir slutligen SNÖBLIND!

Men...jag försökte ju faktiskt hålla det hemligt för alla män, meningen är att ni inte skulle få reda på denna mörka hemlis, väl bevarad! Men...min blogg är ju självutlämnande & analytisk, väldigt djup och...ja, MYTHBUSTERS har tuff konkurans hära!

fredag, april 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home