MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, april 20

Bänkmyglaren strikes again...

Visste väl att jag hade mina probs med nacken, men att det skulle slå ut mig? Hm...me, super freakin woman? Nehe...fan heller! Så inte nog med klotögonen, man e stel som en pinne, det blinkar i neon i skalleponken & nacken...den är..ja, jag vet faktiskt inte vart jag tappade den det är bara en värkande klump där!

Idag hade jag mitt brighta move, jag hade med mig min MP3...eller uv lampan som Nisse använder i sina silverfisk alien sprut undersökningar. Damn vad skönt, sitta och lyssna på musik så man vaknar (ja, jag ÄR seg som fan) medans man skumpar asset på t banan i trance! Och att sitta och lyssna på föreläsningar, snälla döda mig!

Kände att hjärnan tog semester i ingenmansland...man bara mmm....sova, bara lite...eller? Nähe inte det, okej snacka på du! Lill illern försökte sig på ett move igen, man bara flytta på dig, sluta glo innan jag fimpar dig i ögat. Något som jag har lärt mig på kursen är...inta ett icognito face, låt hjärnan försvinna och häng med när det rör sig, se varje rast som frihet!

Shitt jag känner mig så omotiverad just nu, sen regnar det & det är så förbannat tråkigt att lyssna på folk, jag blir fan rastlös, jag vill lära mig saker, ha en utmaning, göra nått...fan inte sitta som en hjärnskada och lyssna! Jag har tusen andra saker att dona med, som plötsligt känns superintressanta i jämförelse! Typ kuta och lämna in mobilen på reparation är nu lika livsviktigt som en kopp kaffe, att läsa en bok känns som wow...hett.

Fan så där kan man inte tänka...men jag blir så UTTRÅKAD att jag kan DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! Naah jag får klottra senare om jag e i bättre mood, just nu är jag grinig & trött...som en liten bebis så tror jag en liten nap skulle sitta finfint.

Så nu ska jag sova middag *S* självfallet skall jag pumpa lite smärtstillande, så nästa inlägg kommer vara bättre, en mer påverkad version hahaha...and Nisse, så klart Vodkan under armen, ciggen i handen å nada probs!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

"silverfisk alien sprut undersökningar" - fan, det lät knasigt.

torsdag, april 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...gå in på Nislons sida & läs så ska du få se själv, vad det handlar om!

torsdag, april 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag vet inte vilken sida det är ju.

torsdag, april 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

http://nislons.blog.com
Det är inget knasigt med detta Jompan. Bara lite smygperverst och snebenatrevligt hehe.

torsdag, april 20, 2006  
Blogger Chribbe said...

Frågan är inte om det är knasigt på Nislons blogg, frågan är vad som inte är knasigt där.
1) Hmmm... nä, kom inte på nåt.
2) Nä, fortfarande ingenting.
3) Kanske...nä...

fredag, april 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

Japp pojkar...Nisses sida är som en skräckfilm, fast förut hade han ju skräckbilder...så ja om man scrolla snabbt så såg man en snutt ur en mördares mardröm *S*!

Och Johnny...nu vet du ju vem den skyldige utgivaren befinner sig i blogvärlden =) får väl läsa om CSI Norrtälje snart?! *S* eller...visst var du därifrån, eller om d va sommarhus där?!

fredag, april 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

Och pöjkar...Nisse and Chribstern... nästa helg e det fest & jag undrar om Nisse skaffat sig pajlett string än...kanske hunnit bo på gym så du pallar dansa & köra en show. Givetvis så stöttar Chribba varje höftskak!

The Chrib n´Nib show?! *ASG*... vi väntar med 50 öringar & knölpåkar akej!

fredag, april 21, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

;o)))))))) Jag bara sitter här å asgarvar i vanlig ordning så låtsas ej om mig..hih;o))))

fredag, april 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

...I wonder why Ankie...kan det vara den eminenta tanken på två gubbar som ska leka chipendales eller? Hmm...=0

Och verifieringen idag innehåll ordet guzz...as in tjej på ghettoslang, undrar om det har ngn betydelse för showen? *ASG*

fredag, april 21, 2006  
Anonymous Anonym said...

Du är helt från vettet människa! Jag dansar 1) aldrig nykter 2) aldrig för mindre än ett par bira åtminstone + att mynt gör ont när man kastar dom mot mina genitaler! *S*

lördag, april 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nisse...jag har INGA dokument på att jag e skadad, å du har INGA vittnen...så vafan e problemet med lite pungrassel & höftskak?!

FAN va gnällig du är *S*...lite misshandlade nötter e väl inget att lipa om, ta det som en MAN (fixar en dum brud som plåster på såret...men jaja klaga inte om du inte får...ngt för det, jag höll min deal, vad ni sen gör e inte min biz)!

söndag, april 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home