MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, april 23

Electric fright night

Men shittyshit...läste i city om några galna dårar, som först meja ner folk med bilen för att sen el grilla dem lite?! Ursäkta mig
men spårade efterfesten ut, inget nuppade & sen så...ja skulle man ut å straffa nån stackars sate? Eller? Ja, jag menar horny as hell kan väl påverka folk i en konstig riktning *S*..men naah, skulle inte vilja påstå att det e mitt lördagsnöjje att frittera folk?!
Och jupp...bloggen fucka sig, så nu klottrar jag i word...baar för att spela smartass & köra cpoy paste sen...ytterst störande!
Kan man bli så uttråkad att man kör på folk & sen sliter fram el pistol & kolla vad man kan göra?
Världen e fan fuckad om man har sånna glada dårar på stan.

Fast...lite humoristiskt...tänk dig själv att preja några typ å sen el chocka nån...i brist på annat, sen kasta sig in i bilen *S* hur sjukt e det inte...fast en elpistol...veva ner rutan bzzz bzzz & ett asflabb...bränna gummi...wrooooom!
Skulle man kanske kunna tänka sig med något gammalt ex som har retat upp en, eller nån liten sugga som man har otalt med *ASG*.. ja tänka tanken e väl ingen synd eller?! Damn...vill ju inte ha mer otur i livet tack...så jag TÄNKER elakt & fnissar!

Det e ju lite coolare än att kliva ut med baseballträ & smacka till...fan jag ser en tecknad film nu *S*...jaja jag e fuckd by a duck...så vad förväntar ni er?! The show must go on...