MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, april 23

Stulet EGO...part 2

Läser du ofta böcker?
Hmm...ja, rätt ofta faktiskt. Fast mer på sommaren

Vad föredrar du för sorts filmer?
Action, drama & skräck...ja komedi fan e jag ju oxå

Vad slösar du mest pengar på?
Eh...ja på saker till hemmet & kläder, men det e periodvis ibland kan jag köpa dukar & färg, penslar..där kan man bränna en hel del. Så...jag bara bränner helt enkelt =)

Vill du gifta dig?
Tveksamt

Vill du ha barn?
Både ja & nej. Men en dotter skulle jag inte säga nej till.. nån måste ju föra mina geniala divaliteter vidare med kvinlig glans

Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Ibland, men med barn e man ju van att NÄSTAN ständigt vara redo att besvara livets frågor.

Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Hm...jag e värdelös på hålla reda på, men glider in på COPS,CSI, LOST och jupps så klart alla "övernaturliga" program.

Vilka länder har du varit i?
Tyskland, Österrike, Marocko, Polen, Frankrike, Holland, Spanien,Finland,Danmark,Grekland ,Jugoslavien=bosnien, kroatien, serbien, montenegro,Italien...hm..har jag glömt nått nu? Skit samma

Vilka ställen har du bott på?
Bredäng, Vendelsö, Trångsund, Skogås, Brandbergen, Svartbäcken, Haninge, Kostolac, Panjevac, fler säkert...kommer inte på nu

Vilka husdjur har du?
Inga nu mer... :( om man inte räknar nån enstaka jordfluga...

Vad förknippar du ordet skolstart med?
Shopping, föräldramöte & sonen

Solar du ofta?
Så ofta som jag kan sitta med snoken i solen å njuta..

Är du bra på att laga mat?
Jupps, även om det inte är min blöta dröm att stå i köket, så behärskar jag kokeriets & bakandets konster väl!

Var badar du helst?
Egentligen i minst 25 gradigt vatten, men okej svea...då blir det ute på värmdö, eller åva, gålö, dalarö kanske flaten...mest sola, gillar inte att bada där.

Vad dricker du för alkohol?
Whiskey, Vodka eller vin

Vad använder du för droger?
Cigaretter?! *S* Ja...smärtstillande kan väl vara en drog det med, eftersom det påverkar en, sömnpiller då å då!

Vilka djur är du mest rädd för?
Absolut hajskräck (inbilsk som fan, men i juggeland kommer det en å annan haj...sett med egna ögon)

Vad tycker du om monarkin?
Vad ska man tycka? De finns där & jaha...de myglar som alla andra (har nog sett på TV va *S*) men med större plånbok & hus?! Men de ser lite bättre ut på bild än Göran Persson?!

Vilken musikstil tycker du bäst om?
Beror totalt på humöret, men det ska påverka antingen hjärtat eller kroppen. Lyssnar på allt nästan...
Vilka språk kan du?
Svenska, Engelska, Serbiska, Skvätt Italienska & arabiska

Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Hur ska jag se på saken? Hm...whiplash, är väl inte allvarligt men det påverkar en ständigt. Vart förlamad en period av mitt liv då de stack fel i ryggen & ryggmärgsvätskan läckte...är det allvarligt? Jag menar...jag är ju återställd?!

Vilken kändis är hetast?
Hetast? Asså...de spelar olika roller, så ska man då välja en roll de spelar, för jag kan ju inte veta hur de är privat?! Så nä...har inga svar där att ge!

Gillar du att dansa?
Jupp det gör jag, även om det straffar sig dagen efter...så JA!!!

Vad har du för klädstil?
Har ingen uttalad klädstil, jag e humörstypen...jag kan trippa i classy dräkter, träningskläder,baggy, "hot mama" outfits eller vanlig jeans & ngt snyggt till. Jag kan klä mig för tillfällen... är det ambasadfest, så ser jag ut som oscars galan självt! Min garderob e BRED...har ju jobbat med kläder så den innehåller ALLT!

Är du flygrädd?
Indirekt så har jag märkt efter jag fick barn, så är han inte med mig på resor...då får jag labila tankar om ja...allt möjligt!

Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Måste vara skönt för de som jobbar, minns mina glansdagar som bartender...men samtidigt lite störande, vill supa å röka ihop... samtidigt, inte lunginflamation & bökandet i garderoben för att hämta jacka, lämna jacka...fan vilka moment...mer köer & knölande!
Även på fik...kaffe å en cigg e ju fan det skönaste & softaste, det e ju DÅ man blossar som mest! Väntar på uteservering & sol...då ska jag bolma!

Hur vig är du?
Talking to me? *S* Övervig...kan lustiga saker...

Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola eller vatten =P

Vilken är din favoritglass?
Generellt...italiensk glass i strut eller våffla, annars sandvich eller igloo, eller mmm...piggelin, eller...vad heter den spirello? AH...juste youghurtglass smaken äppelpaj...åh GUD va gott!!! Och...mc donalds vaniljglass å shake...gillar den smaken!

Tror du på ett liv efter döden?
Ja, något strange är det...kan plötsligt känna mormors doft ur det blå & närvaron. Så ja, det finns något...men vad?

Vilket kaffe sörplar du helst?
Classic om vi snackar brygg, kok så snackar vi najjar classic

Vilket mobilmärke föredrar du?
Haft de flesta märken, har ingen favvo...det e väl mer funktion, strl & designen som lockar.

Vill du gå ner i vikt?
Nej, men upp kan jag tänka mig...ner, då försvinner jag ju =)

Vad har du för personlighet?
Hehehe...ja du, generellt glad å galen, rättfram, men kan va en tjurig gnällfitta med om det vill sig illa.

Har du varit deprimerad?
Alltid då vintermörkret faller, så faller väl jag en bit under isen, men ja, det kan man nog säga att jag vart.

Tycker du om sushi?
inga fiskar, än mindre råa saker...fyfan!

Tror du på livslång kärlek?
"Kärleken är evig det är bara föremålen som växlar" Kan väl inte tro på ngt som jag inte vart med om?! Det e väl förrens då man tror, nu är jag skeptisk *S* fram tills proven existens!

Vad äter du helst när du ser på film?
Godis, Chips eller bio= popcorn & pilla tänder!

Lever dina föräldrar tillsammans?
Nej

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Ja, finns massor av coola grejer...men tills nacken e fix så får jag bara se på & avundas!

Har du tandläkarskräck?
Ja, eller...inte tandläkaren...men sprutor & det förbannade sourrond system man får i skallen av knak & brak eller borrande!

Vad heter du i mellannamn?
Mormors förnamn & farmors...

Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska...eller om sanningen ska fram NATTUGGLAN!

Var är du född?
På söders höga höjder & moders fröjder...

Biter du på naglarna?
Nej, fan vad ÄCKLIGT!!!

Är du beroende av något?
koffein & nikotin

Vilka internetsidor besöker du varje dag?
City om jag inte läser pappersversionen, Anike, Chribbe, Nislon & ja fler ställen...beror väl på vad jag e sugen på. Nyligen å scanna bloggar ibland, för att läsa ngt nytt. Lite beroende på humör eller syftet.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey! Jag har bott både i Skogås och Trångsund så då måste vi kanske gifta oss?? :-)

söndag, april 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...aj know that baby och läs alla listor, vad har jag sagt om ringmärkning?

söndag, april 23, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag läser listor men kan inte tro det med egna ögon. Vem vill inte gifta sig med mig? VEM?!! *S*

söndag, april 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

JAG vill inte gifta mig med NÅGON, akej!!! Får jag va så eller? Måste jag frasa omkring som en prinsessbakelse med massa skit i håret? Bli trackad av folk, kasta ris på mig...jag GILLAR inte ris va & någon confetti vill jag inte ha, fatta rådiss...kasta papper på en?!
Nä fyfan...sånt kan man leva utan, jag kan kasta 50 öringar, thats the limit *S*

söndag, april 23, 2006  
Blogger Chribbe said...

Ni kan sticka till Las Vegas och gifta er. Då slipper ni släkt + ris, och så kan ni alltid skylla på att det var en spontan fyllegrej när ni en dag inte vill vara gifta längre (även om det med spontant innebär att ni bokar en resa till Las Vegas, byter flygplan sju gånger för att komma dit, skaffar hotell, irrar runt tills ni hittar det kapell ni vill ha, och slutligen pyntar in ett par hundra dollars för att få prällen att välsigna er).

måndag, april 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Chribbe...nu även matchmaker och bröllopsarrangören...vad i ordet NEJ är det du inte förstod?
Vilket är mest förvirrande...att det börjar på N har E i mitten eller slutet J?!
*S* Bara undrar!

Och tack för tipset, att någon amerikansk jävla präst ens RÖR vid mig, eller ens ska yppa några ord i min vindriktning finnes ej på kartan!
Separistiska Serbiska Nationalfronten tillåter inte kurtisering av bombkåta uppviglare!
Så var den saken sagd!

*S*...next try mr. matchmaker? Eller???

måndag, april 24, 2006  
Blogger Chribbe said...

Okej, ge mig en hundring och en flaska Jäger så viger jag personligen er. Då kan du har hela ceremonien i ditt vardagsrum, bjuda in juggemaffian, tvinga i Nislon Slivovice tills han somnar, och käka Sremska hela kvällen. Låter som en bra plan va? Nu på lördag är jag upptagen (bakfull efter Nislons hattfest) men vi kan säga nästa lördag. Runt 13-ish?

tisdag, april 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Lider du av tvångstankar? Cermoiniella binderier? WTF... MÅSTE man svära evig kärlek & allt det där? Jag svär ju så bra ändå *ASG* så...ah, asså fattar inget?!

Och du...min lördag lär jag ändå spendera i tyck synd om mig- ska aldrig dricka alkohol igen tema!
Så...inte ens NÄSTA lördag kommer jag ha återhämtat mig.

Och när du säger SLIBBA drycken, så ser jag plommon dansa för mitt innre öga...tillsamans med ladugårdsdjur, detta trauma går ej att beskriva! Det minnet är arkiverat under djupa psykoser!!!

onsdag, april 26, 2006  
Blogger Chribbe said...

På ett sätt skulle jag vilja veta exakt vad du gjort med ett par stackars plommon och ett par ännu mer stackars kossor. På ett annat sätt vill jag inte veta alls, och känner att jag redan fått för mycket information om dessa plommon och kossor. *S*

torsdag, april 27, 2006  
Anonymous Anonym said...

Tja, coolt att du är så vig. Vad är det för konstiga saker du kan göra? Nyfiken.
// Jocke

onsdag, maj 23, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home