MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, april 22

Stulet EGO...

Snott från Ankie/ en kopp thé som hämtat egolista från Ninaweb

Reser helst till? Ställen jag icke skådat förr & gassande sol ska det helst vara
Tidning jag gillar? Solo, Hennes, Cosmopolitan, City, Elle samt deras andra interiör & trädgård tror jag de heter, sköna hem, DV, vovve...hmm...flera men minns inte nu
Favoritsite?
Fikar gärna på? Café, Hemma, Balkongen i sol e no.1

Favoritbutik? Flera
Favoritfärg? Svart & blå nyanser i alla dess skalor
Favoritmärke? Fornarina, Zoul, Tiger, Betty Barclay, DKNY, Criminal, KAFFE, Cream,
SaintTropez, Mexx, JAM & massor mer...har ju jobbat m kläder i flera år :)
Favoritdjur? Hund
Stjärna jag vill träffa? Ehum...ingen speciell?!

Motionerar? Inte speciellt, promenader som högst
Senaste fyndet? En luvtröja, t-shirt, kläder åt sonen...
Fulaste färgen på kläder? Rosa å gult
Senast sedda film på bio?Någon tecknad film, minns inte nu
Senast köpta skiva?Eve om man inte räknar min dröse med piratkopierade från marocko hehe
Sparar till? Första hand semester, andra hand bil, tredje FICKAN e för möbler =)
Väntar på? Solen...och min födelsedag *L*
Pålägg som gäller? Varierar ost, skinka & poly (en juggekorv)
Dagens dryck? Vatten, mjölk, kaffe & cola
Senaste boken du läste?Slump & synkronicitet
Senaste maträtten du åt? Hemlagad ost & skinkpaj
Senaste klädesplagget du bar?Linne & nike brallsen
Senaste repliken du yttrade? Han är en idiot, så varför är du förvånad?
Senaste personen du träffade?Sonen
Senaste personen du pratade i telefon med?Mamsen
Senaste personen du fick brev av? Brev? Öh...mail kanske??? Från exet :)
Senaste gången du sov? I morse...kom hem från katrineholm 03.30
Senaste saken du köpte?En skitsnygg tröja *S* bara åt mig själv...
Vad har du gjort idag? Vaknat, solat, gjort ärenden, vart på mormors grav, hälsat på syrran, kört bil (övar va...)
Vilken färg har du på håret? Brunröd typ om solen skiner, annars ser det mer svart ut nästan
Vad har du för färg på ögonen?Gröna
Är du uppväxt i stan eller på landet? Beror lite på 50-50 kan man säga!
Var har du ont? Nacke & huvudvärk
Kan du stå på händer? Det kan du fethaja att jag kan, kan hjula oxå...tanten e ung i sinnet
Vad lyssnar du på för musik nu? Sekunden nu, nada. Mp3 e laddad med jugge, latino, reggae, hardcore, rockish, techno & några lustiga svenska hiphoplåtar...gillar ju d mesta
Vad tycker du om idrott? Älskar basket,boxning, kickbox, bilsport eller streetrace, mc sport extreme...kollar på sånt en hel del

Vad har du för klocka? Shit en armé äger jag, mina favvos är en med fett armband i beige skinn, eller en med porslinsinfattat armband eller straight up min swatch blingbling. En gammal favvo var baby G men pajko nu...en fisk lös i display & man hade en miljon funktioner & knappar.
Sämsta sport?FOTBOLL vet inte, men jag hulkar av ljudet bara
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Verkar jag lida av ngt? Nä då så!
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar vet väl alla vid det här laget *S*
Brukar du sjunga i duschen? Nej, men överallt där ingen kan bevittna kråksången hehe
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?Se svaret ovan ang sport jag gillar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Är ingen harlekin fetischist, har ej vart med om det så mitt svar blir...tveksam!

Vad är viktigast för dig? Sonen...kanske hälsan då...och att pauskoppla *S*
Laddar du hem musik och film från internet? Musik helt klart, vad ska jag annars med MP3?!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Solsemester omgående, skuldsanera & sen köpa en bil, avsätta en hel hög på portföljen & ...hm...behöver minst 5 millar till för lite annan planering jag har hehe
Vad är det bästa med julafton? Ljuset, dofterna & sonens smile
Tänker du mycket på ditt utseende? Ägnar inte mkt tid åt det, men till en viss del helt klart gör man det...och jag har skådat rynkor, men det är en del av livets spår!
Vad får dig att slappna av? Musik, bad, sol, massage & så klart att gosa & kramas
Tänker du ofta på sex? Hehehe...don´t even go there, jag är en tiger *S*
Är du skyldig någon pengar? Har betat av en hel del, men jupps inte klar
Är du mörkrädd? Inte direkt, men tycker det e obehagligt att va ensam på landet å det e bäcksvart ute...va hunden med mig så var allt okej! Hon skulle dödat en älg eller en smygande psykopat *S* (sånna å mördare finns det i skogen, det e jag säker på)
Bär du glasögon eller kontaktlinser?Glasögon...extremt sällan
Tycker du matte är svårt? Är inte den självklara matematiska geniet, men klarar mig.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte viktigt, köper bara det jag gillar, men föredrar kvalitet framför kvantitet, så är inte en H&M shoppare direkt!
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Många miljoner, eller en sportbil de lux (ingen jävla bingo volvo tack) eller vafan...ge mig en jordenrunt vinst & jag kan sjunga på öppen gata!

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Beror på, men generellt nuddar inte min tå golvet förrens mellan 12-15!
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Är jag riktigt förbannad så på allt som kommer i min väg, har slutat kasta saker...eller mnja ibland kan det väl hända, men insett att det kostar & att väggar kan gå sönder om man kastar lite galet & ont gör det om man sparkar på saker samt att jag får hjärtat i obalans, så tjuren från bronx har lugnat sig!
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?Nej det e upp till var å en vad man gör!

Bor du utomlands?Nej...om inte sthlm e rymden då...
Hur länge varade ditt längsta förhållande?5 år
Har du piercing?Ja
Vart skulle du helst vilja ha piercing?Har där jag vill ha....nöjd som fan!
Bråkar du och dina syskon ofta?Japp...balkan...temperament...starka viljor...krig
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Först var det morfar, sen blev det sonen

Shitt...får fortsätta imorgon...orkar inte, det va fan massor saker...

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Kul å läsa din egolista!
Vad många kaffesorter och klädsorter du kan.
Men det beror ju på dina jobb också , men ändå:-)

Minns en period i typ 16-20årsåldern då vi jämt handlade kläder på Puss&kram och butiker i dess närhet som sko-uno.
Jag valde jämt svarta jeans och randiga t-shirt.
Såg nog ut som en förymd sjöman eller nåt..he he..
Varje dag träffades jag och min jobbarkompis kl 10 för å shoppa upp våra löner.
Hade alldeles för mkt pengar i den ålder då vi började jobba redan som 14 åringar och vid 16-17 jobbade vi redan mer än heltid.
'
Skönt var det att äga hela drottningagatan med sidokvarter den tiden på förmiddagarna
:o)
Sen åt vi upp en del av lönen eftersom vi åt både frukost och lunch och ibland middag ute på restaurangerna.
Inte fan hann man hem då man jämt jobbade mellan 5.45 och 21 på kvällarna..Mat är gott!
Vin till ännu godare:-)

Kramelikramar!

lördag, april 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jupps Ankie, har vart butikschef... så då har man stenhård koll på kläder...inte ens fyllt på hälften av de jag gillar för då blir det ett eget inlägg *S*. Jobbat med kläder i hum...tror det är 5 år faktiskt!

Men..ja, det har alltid legat varmt om hjärtat *S*. Ska inte ens säga vad jag gkorde med mina löner i ungdomen...jäger i halsen å en kasse kläder på varje finger and I still wonder...hur många miljoner jag bränt på kläder å skor under årens lopp.
AJ..skulle kunna köpt mig ett halvt hus säkert, vid det här laget!
Vågar man knysta ordet päls ens? Ja shitty shit...jag kan nog dressa upp FAMILJER *S*

Men vafan..man var ung & levde livet, brände pengar som det inte fanns en morgondag. Och jahaps... inte helt fel det heller. Hellre det & allt man upplevt än en mille på banken *S*. ÅNGRAR INGET... ELLER JO ETT PAR SVINDYRA DESIGNERJEANS KANSKE DÅ...OKEJ!

Jean Paul G...du lurade mig...du robba mig ditt sviiiiin hahaha!

söndag, april 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home