MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, april 24

SHIT MAJBRITT...

Förrens idag kom jag på att jag fått ögondroppar, en ny variant...så jag tänkte plocka ner mina pluffsögon & kanske rent av sluta gråta ofrivilligt i tid & otid...skit allergier!

Så drippeti dropp i ögat...och sen...AJ...vad i helvete är det här...jag e blind...det svider... shit majbritt jag e vilse i min egen lägenhet...pomp smack...satan i gatan...min TÅÅÅÅÅ! Ögonen sprutade tårar en halvtimme, snacka om tårsprutan & det sved...undrar va fan det var...klorin eller?! Blek dina ögon från pollen & rödsprängdheten...funka bäst så?!

Men jag å min syrra har en teori...allt som är effektivt ska kännas, det ska svida så vet man att det funkar *S*...fråga oss inte vart vi fått det ifrån. Så alltid när vi testat mediciner eller, cremer eller salvor eller schampon eller va fan som fräter en för ögonblicket så har vi nickat å kollat på varandra...BRA SHITT! För om det inte svider lixom...hur ska man då veta om det funkar? Jag menar...det svider väl av den anledning att man har något shit i ögat?! Samma sak när man hade finnar...alla finnmedlen som SVED, man ba...aha skitbra...nu jävlar ska de bort de små sattygen...mera svid...så ja...aaaaaah!

Hahaha...vi diskutera det idag & garva häcken av oss...nej, vi är inte hela i huvudet alls! Så fråga jag syrran om hon testat sina & effekten, för jag var blind & det sved som satan...tog ett tag innan det sluta svida & vid det laget så hade väl dropparna runnit ut samtidigt som tårarna forsade som niagra fallen!

Så fråga hon en puckofråga (hon e förkyld & migränattack å då e man ju mindre clever, med hjärnan full av snor & bankar) hon fråga med uppspärrade ögon...öh, du tog väl bara en droppe i varje... börja skratta, näe...jag greppa flaskan...spraya mig själv i ögonen & nyllet, vaddå det e väl bara en flaska per gång elle?! Sen fnittra vi åt dumheten!

Så kan det gå när man är två...och båda är trötta i skallen och NU ska jag bädda ner mig, vända tv mot sängen & somna med film...mmm...min måndagsprotest! Så det så...man kan få va obstinat så länge man önskar!

4 Comments:

Blogger Chribbe said...

Låt mig vara den första som gratulerar på födelsedagen. Var det 43 du fyllde? Håhåjaja tiden rinner iväg. Men grattis!

måndag, april 24, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Grattis på födelsedagen!!!!!
:-)
Hoppas du får det kanonbra i dag!!
Jag garvade redan i natt åt ditt inlägg, men var så yr i mössan så jag inte kunde kommentera då.

Det här fick loss mina spända nerver=
*klorin eller?! Blek dina ögon från pollen & rödsprängdheten...funka bäst så?!
*
;o)
I dag började det för sonen så han fick en allergitablett.
Även jag verkar reagerat på ett mysko sätt där näsan är kruttorr och den kliar inte, utan nere i halsen blir det jobbigt så jag snarkar så jag väcker mig själv.
Tog en allergitablett och allt försvann...Mysko men bra:-)

I natt föressten så la jag mig i tid utan propavan och somnade, men vaknade till av att det lät som nån röck i handtaget på ytterdörren..
2 ggr dessutom så jag for upp och började lysa med ficklampa utåt runt huset genom fönstren.

Men hallåååå!!
Vi har ju UTEbeslysning i alla hörn på huset samt utanför sovrummet..;o))
Kunde ju tänkt mig för lite åtminstone, därför att om nån granne var vaken så måste de fått stans garvattack.;o)

I alla fall blev det omöjligt att sova så jag fick ta det där förhatliga propavanet och sitta vid datorn och vänta på sömnen.

-Vad ska du göra i dag på födelsedan?
-Visst ja! Ut då och mamsen din kommer säkert över detta snart.
Lite kul då mammor inte vill inse att man kan själv och är vuxen.;)

I morse ringde en värderingsman.
Han skulle komma om 3 timmar och jag var för yrvaken, efter typ 3 timmars sömn för att be honom komma en bättre dag.

M har jobbat över på natten så han var ju så trött att det finns ju bara inte.
Nåväl.
Nu sitter vi här pigga som små mörtar men trötta i kroppen.
Kaffet ryker och vi passade på att beställa Via sat-kabeltv-boxar 2 st.
:-)
Kramelikramar och sköt om dig !
Ankie
P.S Joooo det var asskönt att gorma av sig i bloggen..*fniss*;))
Är glad över att ha dig som lekkamrat..Jätteglad!!:-)
D.S

måndag, april 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nej Chribba...det var 117 idag! Känns prima, blind halt & lytt.. men vafan...än funkar kossan klara utan snara!

*S* Tackar!

måndag, april 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nehe du Ankie...det tar en vecka minst innan stormen lägger sig! Mor & jag utvecklade ett fullskaligt krig kring tårtservering! (fick iaf ett sms *S* så mkt för den avsagda bekantskapen)
Och mig personligen, så skiter jag fullkomligt i det!

Och jo Ankie, idag känns det lika klorerat i ögat...sved som satan, men det e nog skitbra grejor.. starka lixom *ASG*! Allergierna börjar gå mig på nerverna nu... de bara ökar!

Scary med rycket i dörren *S* jag som ofta glömmer låsa på natten, hade fan kastat mig till köket greppat kniven & gått på en vaktrunda här hemma! Trots att jag bor i hoodsen är det ingen som våga rycka i min dörr hehe..I wonder why!?!

Jo...sonen fick peta piller han med, såg snoret..vråla och voila han lärde sig svälja snabbt som satan!

måndag, april 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home