MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, april 23

Nedräknat å klart...24 timmar kvar typ

VAAAAD har jag gjort idag då? Självklart förlustat mig i shopping...och med tanken imorgon fyller jag år & jag VET vad jag vill ha, så är man vuxen å då kan man köpa sina egna presenter helt enkelt!
Ögade mig igenom sortimentet...fnys...inte ett shitt som jag vill ha, så ba AHA, vad skådar mitt öga?! Hitta lite creepy klänningar i mönster som en 70-talist får barndomschoker av... man ba aha mormors tapet från mariatorget 75 och titta där...där e mormors tapet från söder...jaja schnyggt var det inte ens då i mina små ögon...inte nu heller!

Fornarina...beep beep alert...som en råtta kastade jag mig över högarna på bordet, raffsade i miss hysteria attack, det var REA oxå, helvete vilka klipp vi ska göra. Greppa 8 par & börja pressa asset, kolla asset, gråta en skvätt över de stora, tvinga syrran hitta 25orna för fan, vakta på hytterna & lite lätt skinflådda höftben lejter & ett brett flin så hade jag utsett två raringar, två kompisar till mina övriga...öh...kollektion, eller ska vi kalla det överfulla garderobernas helvete! Sen drar man fram kortet...flinet börjar avta...man ba akej lite lätt ångest vafan, ska ju ut å festa sen...lapparna lär dra iväg, tårtor, sprit, käk...hm...skit i det, det löser sig!

Så ringer mamsen...(som om hon har radar för fan) Vart e du, vi tänkte fira dig idag...bla bla... man ba NEHE, jag e inte hemma & sen ska jag grilla...så det hinner jag inte med, fan har ingen tårta på kylning direkt. Och så börjas det...bla bla bla & sluta i fullskaligt krig med diverse hot om att hon ska avsäga sig bekantskapen, byta nummer, otacksam?! *SUCKAR HÖGT* Jaja... jag vet att hon kommer att ringa i veckan, allt kommer vara som vanligt igen...hennes hot är lika tomma som luften jag andas...eller aj, det e pollensäsong...så lite skit flyger det nog runt & nog fan tugga jag sand av vindpustarna idag...men...trots allt, jag känner henne och hennes humörsvängningar....ever heard about klimakteriet eller?!

Tror hon har svårt att inse att moi bestämmer själv nu mer, släppa greppet för fan... jag blir 34 inte 14, så jag bestämmer själv när & om jag vill ha tårta och "kalas". Men en vacker dag kanske man kan ses som vuxen (undrar när...vid 87 eller?!)

Och just nu...har jag mörbultade höfter av att sitta in jeansen *S*...så jag SKIIIIIITER i allt! Fan vad man egentligen inte gör va, klämmer asset i jeans som får höfterna att tränga upp genom pannbenet, bara för man e en smalis & enda chansen till ett ass är att trycka ner skiten i brallerna & hoppas på blodförlusten får det att svälla lite extra najs hahaha...men å andra sidan, damn najs ass man får *S*...det e re värt...*suckar förnöjt, dock lätt plågad av smärta*

Haha..jag har solat...jag har hittat en RAND...ååå va jag e glad, börjar anta en piggare färg än dödsvit, ska fan BO ute i solen...här ska inga strålar gå till spillo, burn baby burn. Vad jag har längtat efter min vän solen...mmmm...min bästaste bästa vän... =)
( håll käften, jag e inte hög..jag e kärring för fan...låt min unna mig lite solgass, imorgon e jag steget närmare kistan, eller mitt eget förfall...vad vet man :P)